Denk dat we eerst moeten kijken hoeveel modellen er mee gaan sn hoeveel tijd we per model nodig hebben. Lijkt me dat de modellen niet de hele tijd aanwezig zijn omdat de modellen om de beurten moeten
dauphine
Geplaatst: 03-04-13 14:54
Ik denk dat je daar toch wel een groot deel van de dag voor uit moet trekken.. maar ik heb daar geen ervaring mee.. Hangt er natuurlijk ook vanaf, van af hoe laat we bij Milan_Lover terecht kunnen.
Milan_lover
Geplaatst: 03-04-13 14:55
Zelf foto's maken is voor mij geen hoofdzaak hoor
Er kunnen trouwens 2 mensen tegelijk foto's maken, ik heb 2 zendertjes, maar eventueel ook in plaats daarvan 2 kabeltjes, iedereen heeft wel een flitsschoen op zijn camera toch?
Mijn rekening laat het helaas nog niet toe om in extra rollen papier te investeren, we moeten het nu dus doen met wit doek, zwart doek en eventueel roze papier, ik hoop dat dat goed is voor jullie
Tijd maakt mij niet uit, ik ben de hele dag in en rond huis
Ik heb echt een grote doos met make-up die neem ik sowieso mee, en voor haar kan ik misschien wel iemand regelen maar ik denk dat ze gewoon naar school moet..
Ik vanuit hoogezand dus zou met de trein moeten, tenzij iemand mij hier weg wil pikken
Ik heb eventueel nog een gitaar, een soort wandelstok waar wel iets mee gedaan kan worden. Verder heb ik 2 gala jurken.
Ik heb heel veel zomer kleding en hou ervan om in de zomer me ook heerlijk zomers te kleden, heb ik ook wel de accesiores voor... Meerdere zonnebrillen, verschillende kleding...
Ik was het topic even uit het oog verloren. Op zich is voor mij maandags prima alleen moet ik om 3uur wel werken. Dus zal om 2uur weer weg moeten gaan. Beschik over een auto(ford ka ) dus mensen die mee zouden willen rijden ik ga via de A28 vanuit Groningen.