Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joscaa schreef:Aansteker doet vaak ook wonderen hoor. Paraplu mee, rammelbakjes mee etc.![]()
Vind wel dat ze niet onder de 18 moeten hoor, de modellen, liefst toch wel echt in de 20. Ik vind 18 niet onder oudere paarden vallen eigenlijk. (niet dat jullie niet mee mogen hoor, hartstikke leuk natuurlijk, maar hoop wel dat de rest echt oud-ouder is zegmaar!)
Anoli schreef:de fotomeeting zal plaats vinden op Zondag 11 augustus
Dit betekend wel dat er een aantal mensen niet kunnen, maar de andere zondag die de meeste mensen konden, waren er ook mensen die niet mee konden, en vind ik nog vrij vroeg in het jaar ivm de wintervacht die er niet bij elk oudje even makkelijk af wil.
Qua weersverwachting maakt het in nederland toch niet meer uit welke datum je kiest, alles is mogelijk qua weer
Mocht je niet kunnen geef dit dan even aan in het topic dan haal ik je van de lijst af en kunnen reserve-mensen meeCitaat:Maximaal 10 fotografen!
Fotografen
1. Naam: Sani [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
2. Naam: Cynn_x // CynnFotografie// http://cynnfotografie.weebly.com
3. Naam: Freya - Wahida's Fotoshoot, Foto 1 Foto 2
4. Naam: Erna_ foto's volgen nog
5. Naam: Joscaa even 1 foto'tje
6. Naam: _Femkee Foto's
7. Naam: vivan/Sophie // http://hestipictures.weebly.com
8. Naam: BArts17 / Brechtje / https://www.facebook.com/BrechtjeFotografie
9. Naam: Yvonnev
10. Naam: Flowq
reserve:
1. Mang
2: Marjoow
Maximaal 10 modellen! ('s morgens 5 en 's middags 5??)
Modellen
1. Naam bokt: Anoli, met pony Brúnka (30 jaar) [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
2. Naam bokt: Anoli, met pony Hátid (26 jaar) [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
3. Naam bokt: xliisaa, met paard Bentley (21 jaar), [ Afbeelding ][ Afbeeling ]
4. Naam bokt: nado, met pony (kruising hackneyxshet/ijs) Nado. [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
5. Naam bokt: Meganyr, met pony (Fjord) Megan (22 jaar), [ Afbeelding ][ Afbeelding ]
6.Naam bokt: Nobje, KWPN paard Noble - 20 jaar oud - stokmaat 1. 76 - [ Afbeelding ] en [ Afbeelding ]. En vorige zomer, [ Afbeelding ]
7. naam bokt: Femke_Tweety, Paard Tweety, 19 Lusitano papierloos 1.58 foto1 en foto 2
8. Naam bokt: Herfstwind, paard Soraya, 24 jaar oud, Draver (nog even ovb vervoer) [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
9.
10.
Herfstwind schreef:Ik zet me er alvast op, mocht mijn vader toch niet willen brengen laat ik dat ruim op tijd weten, is dat goed?
Anoli schreef:Tegen die tijd moeten we ook even kijken of er "hulp-mensen" nodig zijn. Ik weet van mijn ene oudje dat die standaard met dr koppie naar de grond staat, en gras gaat letterlijk vóór allesZelfs het maandelijkse luchtalarm is daar niet bijzonder genoeg voor om de grasjes te onderbreken
l
_Femkee schreef:Anoli schreef:Tegen die tijd moeten we ook even kijken of er "hulp-mensen" nodig zijn. Ik weet van mijn ene oudje dat die standaard met dr koppie naar de grond staat, en gras gaat letterlijk vóór allesZelfs het maandelijkse luchtalarm is daar niet bijzonder genoeg voor om de grasjes te onderbreken
l
Ook niet van een ezelringtoon?? hahaIk ga sowieso nog even wat dierengeluidjes op mijn telefoon zetten tegen die tijd. De ezels doen het gelukkig erg goed, maar op den duur niet meer.