Animo fotomeeting kop NH? Strand, bos, gras?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardjes123

Re: Animo fotomeeting kop NH? Strand, bos, gras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:18

Nee juist heel dicht bij alleen dan heb je aan 1 kant duinen en de andere kant bollen

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:19

Ah, mooi, dan kunnen de prikpaaltjes dus gewoon mee.
Heb je evt. nog een adres voor Tomtom?

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:32

Jan Verfailleweg 620 (bij Donkere Duinen)
Den Helder

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:51

Vanaf die parkeerplaats is het nog wel een endje lopen hoor femke :) je moet dan mariendal nog helemaal doorlopen....voordat je aan t begin van de kanoroute bent :)

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:56

Valt toch wel mee? Je kan toch parkeren tegen de klim gebeuren aan en dan het linkerpad pakken.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:58

Bedankt voor het adres paardjes123, misschien kan ik voor die tijd nog eens kijken.
Ik vrees dat het niet gaat lukken met het schrikdraad/prikpaaltjes Fantabulouss.
Of is er vlak bij de parkeerplaats nog gelegenheid tot het maken van een losgooipaddock?
Ik kan in ieder geval niet echt sjouwen omdat ik hele slechte armen heb.

kionana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:11

Hallo, ik zou mij graag opgeven als het nog kan? Ben in het bezit van een zwarte tuiger, met vier witte benen en een grote bles. Heb een stalletje vlakbij de kanoroute, rij er dan ook meerdere malen in de week.mogelijk kan ik dan ook nog iets betekenen in de organisatie?

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:35

Daar gaat Tamara1991 over kionana, ze zal wel reageren als ze weer online is.
Heb je voor de indruk vast een foto van jouw zwarte tuiger?

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:55

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:00

Voor het beeld, dit filmpje had Fantabulouss op de eerste pagina ook al toegevoegd:

Er zitten stukjes bij waarop degene die het aandurven hun paard/pony wel los kunnen laten denk ik, zeker als we een paddockje maken.
Als ik het op google maps bekijk is het ongeveer een km lopen naar de tulpen vanaf de parkeerplaats. Het lijkt wel alsof het de berm aan het begin van het pad vrij breed is, breed genoeg voor een paddock.
En een paddock maken moet verder niet zo'n probleem zijn denk ik, als iedereen vanaf de auto twee paaltjes meeneemt moet dat wel lukken.

Kionana, als je een foto stuurt kan Joey je vast heel mooi in het rijtje zetten haha :o

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:03

Modellen:
• Tamara1991 met Binkie, Welsh pony, evt mennen
• JessicaChico met Uvita, Fjord en eventueel een bonte B pony met maanogen
• Jolijneniris met Jolijn, beheerst vrijheidsdressuur kunsten
• wennie19 met Ehnlay, kwpn merrie
• lisetteexx met Anouska welsh pony en Jasmijn NRPS. Met Jasmijn ligt het eraan of zij goed loopt! <- Nog geen foto :)
• Paardjes123 met Peru´s Con-ce-quent, Appaloosa paard, L dressuur
• Myca met Twister, KWPN
• kionana met Zwarte tuiger, met vier witte benen en een grote bles.

Wacht volgende post word even alles op een rijtje :)

kionana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:18

Hij het trouwens Trigger, 8 jarige Kwpn ruin
Staat nu een beste vreemd ;)

Zou die kleine vriend ook wel mee willen nemen
Funky, 2 jarige appalossa shet

Bedankt fem!
Voor de tip en mijn foto

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:45

Lokatie: Nog onbekend, maar in iedergeval tussen de tulpen is het plan, lukt dat niet, dan uitwijken naar Hargen.
Datum: 27 april

Fotografen:
Naam Bokker - Evt website
1. HeidiLOVER - https://www.facebook.com/pages/r-photog ... 9637244801
2. Fantabulouss - http://www.rainbowphoto.nl/
3. Joey - geen website
4. Maysie - https://www.facebook.com/MaysoonRashidPhotography
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Modellen:
Naam Bokker - Paard + wat informatie over paard
1. Tamara1991 - Binkie, Welsh pony, evt mennen
2. JessicaChico - Uvita, Fjord en eventueel een bonte B pony met maanogen
3. Jolijneniris - Jolijn, beheerst vrijheidsdressuur kunsten
4. wennie19 - Ehnlay, kwpn merrie
5. lisetteexx - Anouska welsh pony en Jasmijn NRPS. Met Jasmijn ligt het eraan of zij goed loopt! <- Nog geen foto :)
6. Paardjes123 - Peru´s Con-ce-quent, Appaloosa paard, L dressuur
7. Myca - Twister, KWPN
8. kionana - Trigger, zwarte 8-jarige KWPN en Funky, 2 jarige Appaloosa Shetlander

Algemene regels:
- Mee doen aan de meeting is op eigen risico.
- Neem zelf eten en drinken mee.
- Er zal daar waarschijnlijk geen wc zijn, dus houd daar rekening mee.

Regels modellen:
- Beide netjes en verzorg eruit zien, niet enorme vieze plekken op de kont van het paard bijvoorbeeld.
- Zorg ervoor dat je iets hebt voor je paard waar hij/zij de oortjes naar voren doet, ziet er een stuk mooier uit voor op de foto.
- Als je je paard los doet in de longeer ring, vertrouw je paard er dan ook van uit dat je paard er niet uitrent, anders lopen we na een lange tijd nog steeds te zoeken. Als je dit niet durft, mag je paard uiteraard aan de longeerlijn. Kleur van longeerlijn is handig om een effen kleur te zijn, makkelijker wegwerken voor de fotograaf.
- Het kan eventueel handig zijn als je iemand extra meehebt voor afleiden voor oortjes of het opruimen van je spullen/switchen van halster etc. Houd je spullen die je wilt omruilen wel dicht bij je, anders duurt het alleen maar langer voordat je kan beginnen met je foto's en is er minder tijd voor jou over.
- Door me te doen aan de fotomeeting geef je toestemming om de gemaakte foto's te laten gebruiken voor het portfolio van de fotograaf.
- Al wil je foto's nabestellen, moet je contact opnemen met de fotograaf en vragen naar de tarieven voor de bepaalde grootte, of op de site kijken van de fotograaf.

Regels fotografen:
- Gratis bestanden worden niet weggegeven.
- Per model rond de 5 foto's - 10 foto's, meer mag uiteraard ook, dat ligt aan hoeveel goede foto's je hebt gemaakt.
- De foto's die maakt moeten voorzien zijn van een watermerk (klein logo van de fotograaf) en worden in klein formaat (600x800pix) gestuurd.
De foto's worden op een online webalbum van de fotograaf gezet.
- Foto's moeten binnen 4 weken online staan.
- De fotografen mogen uiteraard dingen vragen aan elkaar als ze bepaalde dingen niet weten tijdens de meeting zelf.

Misschien een indeling? Dit houd wel in dat er 8 modellen zijn en niet 10! Evt kan het schema natuurlijk aangepast worden, dit is alleen maar een voorstel :)
Ochtendgroep:
10.00u Aanwezig
10.30u Start
10.30u - 12.00u 4 x 20 minuten Stand- en portretfoto’s
12.00u - 13.00u Losgooi-, longeer- en rijfoto’s
Middaggroep:
13.00u Aanwezig
13.30u Start
13.30u - 15.00u 4 x 20 minuten Stand- en portretfoto’s
15.00u - 16.00u Losgooi-, longeer- en rijfoto’s

Als ik iets vergeet / mis, zeg dat dan even, ik pas het dan even aan :)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:55

Ziet er goed uit Joey!
Misschien is het nog handig voor de modellen om extra kleding mee te nemen.
Je weet maar nooit of je vriendelijk door je paard wordt ondergekwabbeld met een grasmond.
Dan heb je altijd nog iets om er toch weer netjes uit te zien.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:58

We hebben nog maar weinig fotograven, in het dijkgatbos foto meeting staan er een hoop op de reserve lijst. Kunnen we die niet attenderen?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:58

Ik wil me wel melden als fotograaf.
Maar... Ik kom uit Arnhem, kan iemand mij ergens op een trein station op pikken?

Ps, Gaat die bonte van Jessica nou mee? Die is zó gaaf!

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:01

EquiPhoto schreef:
Ik wil me wel melden als fotograaf.
Maar... Ik kom uit Arnhem, kan iemand mij ergens op een trein station op pikken?

Ps, Gaat die bonte van Jessica nou mee? Die is zó gaaf!

Zou kunnen maar dan heb ik wel de trailer/paard er achter hangen

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:04

paardjes123 schreef:
Valt toch wel mee? Je kan toch parkeren tegen de klim gebeuren aan en dan het linkerpad pakken.

Volgensmij een kilometer ofzo :)

Myca schreef:
Bedankt voor het adres paardjes123, misschien kan ik voor die tijd nog eens kijken.
Ik vrees dat het niet gaat lukken met het schrikdraad/prikpaaltjes Fantabulouss.
Of is er vlak bij de parkeerplaats nog gelegenheid tot het maken van een losgooipaddock?
Ik kan in ieder geval niet echt sjouwen omdat ik hele slechte armen heb.

Vlakbij de parkeerplaats zijn wel grote velden waarop je kan loslaten...maar daar heb je weer neit de bloemen op de achtergrond.

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:05

Goed idee om even wat 'algemene voorwaarden' op te stellen, ik heb geen verdere aanvullingen.
En goede tip Myca!

Dat is wel een goede Paardjes123, ik zal wel even een berichtje in dat topic plaatsen dat wij nog fotografen zoeken.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:05

Er is een ochtend en een middag groep, het zou dus het makkelijkste zijn als iemand van de fotografen me ergens op kan halen. Maar als iemand me van de ochtendgroep ergens oppikt, komt het goed. Thuis komen we altijd wel weer :+

Ik kom zelf langs de stations Arnhem, Utrecht en Amsterdam en alle stations daar tussen/omheen zijn natuurlijk makkelijk te bereiken. Liefste iemand zo dicht bij mogelijk vanaf Arnhem natuurlijk!

Ik wil er wel bij zeggen dat als het geen heldere dag is (lees, zwaar bewolkt, licht bewolkt valt te overwegen) ik me af meld. Ik kom van ver, en de reis kost me veel. Ik wil dus wel zeker er van zijn dat ik er ook wat aan heb, want ik heb hele slechte ervaringen met zware bewolking op een strand...

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:09

*Dit* is het forum wat ik voor een meeting die ik organiseer heb aangemaakt. Daar kunnen de fotografen dan achteraf heel overzichtelijk hun foto's plaatsen. Maar er staan ook de regels voor fotografen en modellen op. Misschien kun je er een beetje van afkijken ;)

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:20

Ik kan je niet ophalen ben ik bang equi.

Ik heb gewoon maar even heel brutaal een berichtje gestuurd op het topic van de fotomeeting in het dijkgatsbos met de mededeling dat wij nog fotografen zoeken O:)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:14

haha dat is de meeting die ik organiseer ;) maar vind het best hoor dat je m'n topic even misbruikt ;) hihi

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:13

Joey schreef:
Lokatie: Nog onbekend, maar in iedergeval tussen de tulpen is het plan, lukt dat niet, dan uitwijken naar Hargen.
Datum: 27 april

Fotografen:
Naam Bokker - Evt website
1. HeidiLOVER - https://www.facebook.com/pages/r-photog ... 9637244801
2. Fantabulouss - http://www.rainbowphoto.nl/
3. Joey - geen website
4. Maysie - https://www.facebook.com/MaysoonRashidPhotography
5. EquiPhoto ovb - https://www.facebook.com/EquiPhotography
6.
7.
8.
9.
10.

Modellen:
Naam Bokker - Paard + wat informatie over paard
1. Tamara1991 - Binkie, Welsh pony, evt mennen
2. JessicaChico - Uvita, Fjord en eventueel een bonte B pony met maanogen
3. Jolijneniris - Jolijn, beheerst vrijheidsdressuur kunsten
4. wennie19 - Ehnlay, kwpn merrie
5. lisetteexx - Anouska welsh pony en Jasmijn NRPS. Met Jasmijn ligt het eraan of zij goed loopt! <- Nog geen foto :)
6. Paardjes123 - Peru´s Con-ce-quent, Appaloosa paard, L dressuur
7. Myca - Twister, KWPN
8. kionana - Trigger, zwarte 8-jarige KWPN en Funky, 2 jarige Appaloosa Shetlander

Algemene regels:
- Mee doen aan de meeting is op eigen risico.
- Neem zelf eten en drinken mee.
- Er zal daar waarschijnlijk geen wc zijn, dus houd daar rekening mee.

Regels modellen:
- Beide netjes en verzorg eruit zien, niet enorme vieze plekken op de kont van het paard bijvoorbeeld.
- Neem evt voor de zekerheid extra kleding mee, je weet maar nooit, misschien word je onder gekwijld door je paard en sta je gelijk een stuk minder mooi op de foto.
- Zorg ervoor dat je iets hebt voor je paard waar hij/zij de oortjes naar voren doet, ziet er een stuk mooier uit voor op de foto.
- Als je je paard los doet in de longeer ring, vertrouw je paard er dan ook van uit dat je paard er niet uitrent, anders lopen we na een lange tijd nog steeds te zoeken. Als je dit niet durft, mag je paard uiteraard aan de longeerlijn. Kleur van longeerlijn is handig om een effen kleur te zijn, makkelijker wegwerken voor de fotograaf.
- Het kan eventueel handig zijn als je iemand extra meehebt voor afleiden voor oortjes of het opruimen van je spullen/switchen van halster etc. Houd je spullen die je wilt omruilen wel dicht bij je, anders duurt het alleen maar langer voordat je kan beginnen met je foto's en is er minder tijd voor jou over.
- Door me te doen aan de fotomeeting geef je toestemming om de gemaakte foto's te laten gebruiken voor het portfolio van de fotograaf.
- Al wil je foto's nabestellen, moet je contact opnemen met de fotograaf en vragen naar de tarieven voor de bepaalde grootte, of op de site kijken van de fotograaf.

Regels fotografen:
- Gratis bestanden worden niet weggegeven.
- Per model rond de 5 foto's - 10 foto's, meer mag uiteraard ook, dat ligt aan hoeveel goede foto's je hebt gemaakt.
- De foto's die maakt moeten voorzien zijn van een watermerk (klein logo van de fotograaf) en worden in klein formaat (600x800pix) gestuurd.
De foto's worden op een online webalbum van de fotograaf gezet.
- Foto's moeten binnen 4 weken online staan.
- De fotografen mogen uiteraard dingen vragen aan elkaar als ze bepaalde dingen niet weten tijdens de meeting zelf.

Misschien een indeling? Dit houd wel in dat er 8 modellen zijn en niet 10! Evt kan het schema natuurlijk aangepast worden, dit is alleen maar een voorstel :)
Ochtendgroep:
10.00u Aanwezig
10.30u Start
10.30u - 12.00u 4 x 20 minuten Stand- en portretfoto’s
12.00u - 13.00u Losgooi-, longeer- en rijfoto’s
Middaggroep:
13.00u Aanwezig
13.30u Start
13.30u - 15.00u 4 x 20 minuten Stand- en portretfoto’s
15.00u - 16.00u Losgooi-, longeer- en rijfoto’s

Als ik iets vergeet / mis, zeg dat dan even, ik pas het dan even aan :)

Equiphoto toegevoegd bij fotografen en van die extra kleding toegevoegd!
Forum maken weet ik niet hoe dat moet :+, misschien kan jij dat doen Fantabulouss als je tijd hebt? :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:16

Je mag bij mij op de lijst ook ovb zetten :)