Ik heb hem ingevuld, al komen alle data mij best slecht uit. 3x een nee en 2x een misschien
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-13 15:25
_Jorien_ schreef:
Is er al een datum bekend? Ik zou me ook wel willen opgeven als fotograaf! Lijkt me erg leuk..
hoi jorien als je even op de datum prikker link klikt kun je een datum kiezen
balen vivian dat je helemaal niet kan. @jitske ik hoop dat het 2 juni word, dan kunnen tot nu de meeste. een stuk later zitten we weer met de meeting op surea en vrachelse heide vandaar deze data
Voor 4 mei haha. Zodra het rustig word met aanmelden prik ik de datum en krijgen jullie bericht.
AtelierB
Geplaatst: 09-04-13 21:41
sMieke schreef:
Voor 4 mei haha.
jij bent nog wakker!
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-13 21:43
ja en dat terwijl ik mijn hersens aan het breken ben over de organisatie van nog een andere meeting hahaha. ik kijk morgen even hoeveel mensen de datumprikker hebben ingevuld dan loop ik nog even de lijst in het topic na, stuur wat mensen een pb en dan prik ik de datum
_Jorien_
Geplaatst: 10-04-13 08:48
sMieke schreef:
_Jorien_ schreef:
Is er al een datum bekend? Ik zou me ook wel willen opgeven als fotograaf! Lijkt me erg leuk..
hoi jorien als je even op de datum prikker link klikt kun je een datum kiezen
Gedaan! Kan ik dan ook op de lijst worden gezet? Via mobiel lukt het niet echt...
Fotograven: (max 10) (boktnaam/naam/website) 1. Bo_san/ Sandra/ http://sjheesbeen1994.wix.com/bacsanfoto ik kom vanuit nijmegen en er kunnen mensen met mij mee rijden. 2. kitbits - website: http://www.rimarfoto.nl 3. aprils_joke 4. Hannahaap 5. LhinnOlijf 6. nobbie91 7. Biancailona / Bianca / link website 8 9. 10.
Meetingdag in de wei: Datum: April/ Mei wanneer het weer het toelaat om ze in de wei te doen
mocht je wel op de testdag kunnen maar niet op de officiele meeting of andersom dan is dat ook goed. De testdag is voornamelijk om te kijken hoe de kamelen reageren, ze zijn namelijk overgevoelig (en ontzettend lief )
heb eva van de planning gevraagd wat het handigst is qua tijd en datum. het is duimen dat ze 5 mei al buiten staan. 2 juni staan ze in iedergeval buiten. voor 4 mei stond de planning ineens heel vol dan is het niet handig foto's maken met zoveel mensen om ons heen.
ja dan weten we wel zeker dat ze buiten staan. ik wacht even de mail van onze planning af, dan komt maandag de definitieve datum. via datumprikker ontvangen jullie dan een mail. en uiteraard op dit topic
ter indicatie 2 juni aanwezig: BArts17 bo_san kitbits Mayling