Meeneem lijstje: Schoon hoofdstel Schoon zadel Dekje en peesjes Leder halster (of schoon hoofdstel) voor de portretfotos Halstertouw/hengstenketting Vaseline (voor om de oogjes) Iets om de aandacht van je paard te trekken (kan bijv. een plasticzakje zijn) Vochtige doekjes (altijd handig voor van alles) Borstel Deken voor paard Eten voor paard
Mocht er iets zijn kun je mij bereiken op : 0654352657
Rachelle_DL
Geplaatst: 29-03-13 11:19
Zelf neem ik trouwens thee mee. Ben geen hete chocomel liefhebber..
Kan een van de fotograven misschien een extra geheugenkaartje voor mij meenemen? Kom er net achter dat ik maar 2 kleine heb.. je krijgt hem terug via post etc !
Ryddid, jammer:(..dat je in de middag niet kan maar qua aantal, komen we nu mooi uit met de tante van azn lady erbij..Mijn printer doet t niet, dus heb Azn lady gevraagd het schema te printen:)
Ik ga snel boodschappen doen, even naar mijn paard en dan op naar Ridderkerk! Tot straks allemaal
estella81
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-13 08:47
De muffins staan in de oven:) kortom, ze zijn lekker vers strakkies! Ik heb er echt zin in!
Rachelle_DL
Geplaatst: 30-03-13 09:15
Héérlijk! kwart over 9 vertrek ik. ben wel bang dat ik geen extra geheugenhaartje kan vinden.. :c
AZNLady
Geplaatst: 30-03-13 09:32
Heb er zin in !! Xx
estella81
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-13 09:34
Zo, de muffins zijn bijna klaar:)... Ik heb het schema nog even een update gegeven. Mijn printer doet het helaas niet, wie zou voor ons ajb het schema willen printen? Mag zwart/wit. Het liefste 10x:)
RDLfoto, ik heb drie kaartjes van 8 Gig.. Morgen heb ook ook direct weer een shoot waarbij ik ze nodig heb dus sorry.. Mocht ik er nog 1 vinden dan neem ik hm voor je mee.