Van mij mag je je dochter meenemen hoor, mijn kinderen zijn net wat ouder maar vinden het vast superleuk.
Leuk! Ik ben van de partij, misschien dat ik mn kids dan ook wel meeneem, die zijn 2 en 5.Als het lekker weer is, anders laat ik ze wel bij opa en oma
Ik maar ik kom alleen met BellaZullen we qua tijd 13.00 uur afspreken?Ik moet ruim een uur rijden en heb sochtends nog wat dingen die ik moet doen...
oei oliebol dan kan ik ook niet, word dit jaar mijn 1ste moederdag, dus dat wil ik toch wel graag thuis vieren.. *sorry*
Aah, gaat nu iedereen afzeggen omdat het moederdag is?Ik heb ook kids you know, die hebben de hele ochtend om lief te zijn
Ik had er even geen rekening mee gehouden dat de datum op moederdag was dus bij deze meld ik mij ook af, in ieder geval heel veel plezier!
Aaah schatje! Ik hoop dat 'ie er dan nog is! Wie blijven er nu nog over dan? Misschien toch een andere datum prikken?
Nou voor mij komt deze datum niet zo heel erg goed uit en dan hangt het er een beetje vanaf hoe laat het uiteindelijk wordt.
Ja voor mij maakt een andere datum niet uit, ik kom zowiezo wel, en misschien met een nieuwe aanwinst erbij