Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Ik twijfel nu wel of ik nog mee ga, sorry. Als er weer dezelfde modellen komen is dat niet zo heel leuk
Moniquex schreef:Fair schreef:Ik twijfel nu wel of ik nog mee ga, sorry. Als er weer dezelfde modellen komen is dat niet zo heel leuk
De tuin staat hier vol dus ik kan ook een shetlander meenemen of een 2 jarige palomino![]()
En ik kan ook een springzadel opleggen of een bitloos hoofdstel......keus is aan de fotografen , hetzelfde hoeft ook niet
Lindee schreef:Anneloes wat heb je toch ook leuke paarden!
Royaltjuh schreef:Lindee schreef:Anneloes wat heb je toch ook leuke paarden!
![]()
![]()
Haha thanks Linde!
En zoals Monique zegt, roep maar wat hoor!
Viva kan ook bitloos, ook wel zadelloos (al heb ik dat nog nooit in het bos geprobeerd maargoed). Wil ook best in springtenue, wil ook wel in een jurk alleen die heb ik nietKan in dressuurtenue met s&t incl hoedje, of gewoon casual.
Bakira heeft qua rijderij minder ervaring dus daar ga ik niet teveel grapjes mee uithalen, maar die heeft wel 'the looks'! En kleine Angel, tsja die hoeft geloof ik geen uitleg
Eerst maar es zien dat wat er uitgekozen wordt.
Moniquex schreef:Fair schreef:Ik twijfel nu wel of ik nog mee ga, sorry. Als er weer dezelfde modellen komen is dat niet zo heel leuk
De tuin staat hier vol dus ik kan ook een shetlander meenemen of een 2 jarige palomino![]()
En ik kan ook een springzadel opleggen of een bitloos hoofdstel......keus is aan de fotografen , hetzelfde hoeft ook niet