Bellatrix schreef:Ik hoop het ook.
Ben al bij 3 andere meetings afgewezen.
Ja poedersuiker is dat hè

Ben ook al regelmatig afgewezen, nja nu hopen dat ik Romana mee mag nemen óf als fotograaf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elmars_Floor schreef:Even een stomme vraag. Als organisator wil ik natuurlijk ook deelnemen. maar.. Ben er niet over uit als model, of als fotograaf.
Zijn er fotografen die graag een van mijn paarden (zie profiel) op de foto willen hebben?
Zijn er geen fotografen die dat willen dan ga ik mee als fotograaf omdat er ook gave paarden tussen zitten om op de foto te zetten maar aangezien het nu in mijn woonplaats is zijn alle 3 de paarden ook beschikbaar en dat vind ik natuurlijk ook erg leuk! Mag via pb mag hier..
Bellatrix schreef:Ik snap het wel maar ik vind het serieus niet leuk.
Ik wacht wel af, sta bij 1 meeting als 7e reserve, bij die andere 2 sta ik ver onderaan dus daar heb ik geen kans meer. Ik heb nog 1 fotomeeting staan waar ik sowieso mee ga en daarna doe ik het even niet meer. Motivatie is een stuk minder door al die afwijzingen...
Elmars_Floor schreef:Even een stomme vraag. Als organisator wil ik natuurlijk ook deelnemen. maar.. Ben er niet over uit als model, of als fotograaf.
Zijn er fotografen die graag een van mijn paarden (zie profiel) op de foto willen hebben?
Zijn er geen fotografen die dat willen dan ga ik mee als fotograaf omdat er ook gave paarden tussen zitten om op de foto te zetten maar aangezien het nu in mijn woonplaats is zijn alle 3 de paarden ook beschikbaar en dat vind ik natuurlijk ook erg leuk! Mag via pb mag hier..
Frederieke_ schreef:Bellatrix, niet alleen als fotograaf is het lastig hoor! ik ben ook al afgewezen bij een aantal meetings, is niet leuk maar tja ik heb er wel vrede mee..
de fotografen die hier trouwens mee gaan worden niet perse op niveau gekozen hoor! we willen een gevarierde groep
kani_ejj, tot vrijdag kun je je opgeven als fotograaf, dan gaan de inschrijvingen dicht!
Gianti (noem je maar even zo) We kunnen wel een keer een honden meeting organiseren, het plasje staat ook bekend als ''het hondenplasje'' dus dat is zeker ook een keer een mogelijkheid
Valanee schreef:Elmars_Floor@ Ik vind eigenlijk alle 3 de paarden ontzettend knap om te zien. Lijkt me helemaal geweldig om een arabier voor de lens te hebben, zeker sinds ik dit ras echt nog mis in mijn porfolio.
Wat wel heel er handig is, is dat je ook als een 'back-up' kan dienen. Stel dat er op het laatste moment ineens 1 lege plek voor een model is en er geen reserves meer zijn, kun je wel je paard nog meenemen. Anderzijds kan dat altijd nog als je fotograaf bent. Denk dat je gewoon heel erg moet kijken naar wat je zelf wilt. Voordelen en nadelen tegen elkaar afwegen? Hoeveel soortgelijke modellen heb je tot nu toe gefotografeerd, hoeveel toegevoegde waarde heeft het om als fotograaf te gaan? Zelf zou ik er op zo'n manier naar kijken.