Fotomeeting Lelystad - 26 mei 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:16

Bellatrix schreef:
Ik hoop het ook. :')
Ben al bij 3 andere meetings afgewezen. _O-

Ja poedersuiker is dat hè -O- .
Ben ook al regelmatig afgewezen, nja nu hopen dat ik Romana mee mag nemen óf als fotograaf. :')

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:18

Even een stomme vraag. Als organisator wil ik natuurlijk ook deelnemen. maar.. Ben er niet over uit als model, of als fotograaf.
Zijn er fotografen die graag een van mijn paarden (zie profiel) op de foto willen hebben?
Zijn er geen fotografen die dat willen dan ga ik mee als fotograaf omdat er ook gave paarden tussen zitten om op de foto te zetten maar aangezien het nu in mijn woonplaats is zijn alle 3 de paarden ook beschikbaar en dat vind ik natuurlijk ook erg leuk! Mag via pb mag hier.. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:19

Ik snap het wel maar ik vind het serieus niet leuk. :n
Ik wacht wel af, sta bij 1 meeting als 7e reserve, bij die andere 2 sta ik ver onderaan dus daar heb ik geen kans meer. Ik heb nog 1 fotomeeting staan waar ik sowieso mee ga en daarna doe ik het even niet meer. Motivatie is een stuk minder door al die afwijzingen...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:20

Elmars_Floor schreef:
Even een stomme vraag. Als organisator wil ik natuurlijk ook deelnemen. maar.. Ben er niet over uit als model, of als fotograaf.
Zijn er fotografen die graag een van mijn paarden (zie profiel) op de foto willen hebben?
Zijn er geen fotografen die dat willen dan ga ik mee als fotograaf omdat er ook gave paarden tussen zitten om op de foto te zetten maar aangezien het nu in mijn woonplaats is zijn alle 3 de paarden ook beschikbaar en dat vind ik natuurlijk ook erg leuk! Mag via pb mag hier.. :)

Rameare!!! :wow: :+:

Gianti

Re: Fotomeeting voor iedereen! In Lelystad.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:21

Bij mij staan Rameare en Azar op mijn lijstje momenteel :j

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:24

Bellatrix schreef:
Ik snap het wel maar ik vind het serieus niet leuk. :n
Ik wacht wel af, sta bij 1 meeting als 7e reserve, bij die andere 2 sta ik ver onderaan dus daar heb ik geen kans meer. Ik heb nog 1 fotomeeting staan waar ik sowieso mee ga en daarna doe ik het even niet meer. Motivatie is een stuk minder door al die afwijzingen...

+1 hier := Ik ben dan bij 2 afgewezen en vind het ook niet leuk. Helemaal omdat het een hype lijkt te worden om zelf de fotografe te kiezen ipv wie zich het snelst aanmeldt vind dat wel jammer -O-

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:25

Elmars_Floor schreef:

Ikke!! Je paard die als Pf foto is een knapperd

El Azhar FM *\o/*
Laatst bijgewerkt door MarianneV op 10-01-13 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:26

Op snelheid verlies ik het ook vaak, zie die topics vaak te laat. :')
Heb nu een soort van besloten meeting staan en verder niets.
Maar je maakt wel meer kans als het op volgorde van aanmelden gaat...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:26

Ik ben tot nu toe ook steeds er buiten gevallen, of dat datums op eens veranderd worden terwijl je er wel bij zit.. Maakt niet uit als fotograaf of met paard, vind allebei erg leuk :)

Valanee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:41

Elmars_Floor@ Ik vind eigenlijk alle 3 de paarden ontzettend knap om te zien. Lijkt me helemaal geweldig om een arabier voor de lens te hebben, zeker sinds ik dit ras echt nog mis in mijn porfolio. :)
Wat wel heel er handig is, is dat je ook als een 'back-up' kan dienen. Stel dat er op het laatste moment ineens 1 lege plek voor een model is en er geen reserves meer zijn, kun je wel je paard nog meenemen. Anderzijds kan dat altijd nog als je fotograaf bent. Denk dat je gewoon heel erg moet kijken naar wat je zelf wilt. Voordelen en nadelen tegen elkaar afwegen? Hoeveel soortgelijke modellen heb je tot nu toe gefotografeerd, hoeveel toegevoegde waarde heeft het om als fotograaf te gaan? Zelf zou ik er op zo'n manier naar kijken. :)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:43

waarom nou niet met honden....
hmpf...

als ik mijn nieuwe lens heb dan meld ik me aan..
op dit moment even stille meelezer

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:45

kani_ejj schreef:
waarom nou niet met honden....
hmpf...

als ik mijn nieuwe lens heb dan meld ik me aan..
op dit moment even stille meelezer

Moet idd ook een keer een met honden komen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:47

Bellatrix, niet alleen als fotograaf is het lastig hoor! ik ben ook al afgewezen bij een aantal meetings, is niet leuk maar tja ik heb er wel vrede mee..

de fotografen die hier trouwens mee gaan worden niet perse op niveau gekozen hoor! we willen een gevarierde groep :)

kani_ejj, tot vrijdag kun je je opgeven als fotograaf, dan gaan de inschrijvingen dicht!

Gianti (noem je maar even zo :') ) We kunnen wel een keer een honden meeting organiseren, het plasje staat ook bekend als ''het hondenplasje'' dus dat is zeker ook een keer een mogelijkheid :j

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:48

oh nou dan gaat dat me niet lukken helaas..

ja voor honden is er bijna niks hier in de buurt..
als t in de buurt is, dan zijn er geen fotografen of modellen..
heb t nu 2 keer geprobeert

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:50

Frederieke_ schreef:
Bellatrix, niet alleen als fotograaf is het lastig hoor! ik ben ook al afgewezen bij een aantal meetings, is niet leuk maar tja ik heb er wel vrede mee..

de fotografen die hier trouwens mee gaan worden niet perse op niveau gekozen hoor! we willen een gevarierde groep :)

kani_ejj, tot vrijdag kun je je opgeven als fotograaf, dan gaan de inschrijvingen dicht!

Gianti (noem je maar even zo :') ) We kunnen wel een keer een honden meeting organiseren, het plasje staat ook bekend als ''het hondenplasje'' dus dat is zeker ook een keer een mogelijkheid :j

hahahaha, ik denk dat aardig wat hier weten wie ik ben :') denk ik, hoop ik _O- Ja lijkt me erg leuk, maar dan zit ik model-fotograaf dillema (off ik strik iemand om met Molly er te gaan staan.... hmmmmm....)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:54

Valanee schreef:
Elmars_Floor@ Ik vind eigenlijk alle 3 de paarden ontzettend knap om te zien. Lijkt me helemaal geweldig om een arabier voor de lens te hebben, zeker sinds ik dit ras echt nog mis in mijn porfolio. :)
Wat wel heel er handig is, is dat je ook als een 'back-up' kan dienen. Stel dat er op het laatste moment ineens 1 lege plek voor een model is en er geen reserves meer zijn, kun je wel je paard nog meenemen. Anderzijds kan dat altijd nog als je fotograaf bent. Denk dat je gewoon heel erg moet kijken naar wat je zelf wilt. Voordelen en nadelen tegen elkaar afwegen? Hoeveel soortgelijke modellen heb je tot nu toe gefotografeerd, hoeveel toegevoegde waarde heeft het om als fotograaf te gaan? Zelf zou ik er op zo'n manier naar kijken. :)

IK heb een halve arabier ;) Vader is Krimh ox

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 21:56

Ik wil Azhar als model! <<)

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:07

Als het kan wil ik me nog aanmelden als model

Naam/Boktnaam: meliss1812
Naam paard: Elvera van het Rodeland
Foto's van paard (max 6):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

eventuele bijzonderheden: Nederlandskampioen bij de 3-jarige gelderse paarden 2012

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:17

Oké dan ga ik mee als model (is er weer een fotografe plekje vrij ;) )
Welke het dan word hangt van jullie stemmingen af maar dan is wel een dilemma minder :P

Ik heb het ook. Sta nu bij 1 fotomeeting als model, en als fotograaf overal reserve of afwijzingen werd er een beetje simpel van. Op snelheid win ik het ook niet, heb werk, kids, paard en ja noem mij maar ouderwets maar zelfs nog een tel zonder internet (heb een hekel aan "heb altijd een mobiel in handen" := )

Daarom hadden wij ook deze opzet van deze meeting, iedereen mocht zijn model aanmelden, groot, klein, dik of dun.. De fotografen gaan we een mooie gevarieerde groep van maken. Niet alleen "de beste, meeste naamsbekendheid, etc".. We hopen er een gezellige meeting ervan te maken.

Gaaf beestje zeg Meliss1812 :~ Ik ga je erbij zetten.

Modellen mogen zich blijven aanmelden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:20

wat een pracht dier meliss1812 <3

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:21

Wauwie, nog een knapperd er bij <3

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:22

Ik zou dan t fotografen aantal omhoog gooien naar 12, aangezien de organisatoren ook gaan fotograferen. Of bedoelen jullie ook gewoon naast jullie zelf nog 10 fotografen uitkiezen, of niet?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:23

Cynn_x schreef:
Ik zou dan t fotografen aantal omhoog gooien naar 12, aangezien de organisatoren ook gaan fotograferen. Of bedoelen jullie ook gewoon naast jullie zelf nog 10 fotografen uitkiezen, of niet?

kan en dan desnoods de groepen verdelen op ervaring, ervaren met minder ervaren :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:23

ik geloof dat Elmars_Floor niet gaat fotograferen, maar een van haar paarden model laat staan, dus ik denk niet dat we dat doen, het zou kunnen omdat er erg veel animo is, maar we kunnen ook gewoon nog een 2e meeting organiseren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:24

dat is inderdaad slim, kunnen de minder ervaren veel van leren :j