Die van jou is ook leuk Seasons, maar die heb ik altijd al leuk gevonden!
Seasons
Geplaatst: 06-01-13 22:19
NatassJa schreef:
Staan wel een aantal gave modellen tussen zeg!
Die van jou is ook leuk Seasons, maar die heb ik altijd al leuk gevonden!
Fourtje? De "wilde" hengst. Fijn dattie in de smaak valt!
Ollie1
Geplaatst: 06-01-13 22:26
Waarom zie ik nu ook altijd zulke topic's te laat ? Had me graag opgegeven Henke... dus mochten er nog veel uitvallers zijn na de reservelijst dan hou ik me aanbevolen
O net als ollie1 zie ik dit nu pas. Zou dit ook zo graag een keertje willen met mijn knappe merrie. Nog weinig tot geen mooie foto's van van. Ze is donkerbruin:Burberry bijna 7 jaar. Woon in oostvoorne dus lekker in de buurt. Als er plek is op de reserve lijst hou ik mij aanbevolen.
Ik heb nog paaltjes en draad liggen van een ander. Indien ik geen reserve meer ben kan ik vragen of ik deze nog een keer mag lenen. Zal denk ik geen probleem zijn. Voldoende dus .
Is er nog interesse in een model..? Zoek al een tijdje een fotomeeting bij het strand! Ik heb het topic verder niet doorgekeken of er al een sluiting was van de modellen hoor, excuses daarvoor. Misschien kan ik als reserve?
Het lijkt ook mij wel fijn om een definitieve datum te prikken. Wil jij de knoop als TS doorhakken? Waar denk jij qua starttijd aan? Zelf lijkt mij niet al te vroeg verstandig, i.v.m. de reistijd van sommige deelnemers. En het is misschien verstandig om vooraf een soort schema te maken. Misschien dat jij of 1 van de fotografen daar wel een voorzetje voor kan doen? Daar wil ik best bij helpen natuurlijk, alleen heb ik er niet zoveel ervaring mee
Ik zou ook graag een datum weten ivm regelen van de trailer en m'n vader. Daarbij is een schema inderdaad zeer handig, zodat ik ongeveer weet hoe lang we bezig zullen zijn. Als ik en mijn paard het water in gaan, gaan we daarna wel direct weg ivm kou.
Aangezien editten niet meer lukt: ik denk trouwens dat maart een verstandigere datum is. Dat is niet zo kort dag en (volgens mij) meer kans op goed weer? Of heb ik dat helemaal mis?
Ollie1
Geplaatst: 08-01-13 12:32
Mijn voorkeur (mocht ik geen reserve meer zijn) gaat ook uit naar maart ....