Als het weinig verschil zal maken kan je het idd wel al bekend maken Ik ben ook wel heel nieuwsgierig!!
girlyggirl
Geplaatst: 29-12-12 14:41
volgens mij hoeft er nog maar 1 iemand te stemmen? als ze zo lang wacht heeft ze gewoon pech lijkt mij en heeft ze te doen met wat de rest heeft gekozen?!
Stemmen zijn geteld De 8 modellen zijn ; Dav met Friese merrie Stoltur met IJslandse merrie A star is born(rocky mountain horse) Gupje met fjord Petra met Maroef(arabier) PatriciaV met bonte Girlyggirl met een fellpony JessicaChico bonte merrie
Volgens mij is er onderling een bekend groepje van 1 en dezelfde stal? Kan dat kloppen? Hou er rekening mee dat jullie opgedeeld kunnen worden in de ochtend en middag groep.
*Er kan rekening gehouden worden ivm transport of een andere goede reden maar geef dat aankomende week aan bij mij en bedenk,het moet een fotoshoot worden en geen theekransje
Reserve staan; Mary met Glover (quarter) Suzanne met Indian (quarter) [***] met bruine KWPN merrie
Jeejj leuke modellen! heeft iedereen nette halsters etc? is altijd handig als iedereen verschillende sets meeneemt, dan kan je evt onderling nog lenen/uitlenen
o leuk, ik mag ook met Sterre(a star is born) Dank jullie wel! Jammer dat de quarters niet op de lijst staan. Volgens mij komen alle modellen op 1 na uit Den Helder.
Volgens mij zijn er een stel vriendinnen oid want de quarters kregen moeizame stemmers terwijl 1 iemand met 1 bericht op bokt een boel stemmen kreeg....