Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelienepien schreef:![]()
Wordt die poll met opties nu ook nog hier neer gezet?
dat mensen zonder fb (dus bokkers waar dit topic in 1e instantie ook is neergezet)
Snap de logica niet helemaal: op bokt iets openen en opperen en vervolgens ergens anders (fb) doorgaan![]()
Dus hoor het graag
HorsePhoto schreef:Hey iedereen,
ik wel nog eens laten vallen dat ik een fotografiemeeting eind maart ga organiseren, waarschijnlijk in Oost-Vlaanderen.
Het zal een beetje op dezelfde manier georganiseerd worden als de grote paardenfotografiemeeting Horse Photo event
_Michelleee schreef:Er is nog geen stop omdat er een selectie gebeurd bij de modellen.De fotografen kiezen bijvoorbeeld 10 modellen. Je kan niet iedereen gelukkig maken, jammer genoeg. Maar die mensen kunnen altijd een fotograaf vragen voor een shoot. Er zijn er héél veel bij die nog geen 25 euro vragen voor een shoot, dat is toch bijzonder weinig.
keona schreef:Evelienepien schreef:![]()
Wordt die poll met opties nu ook nog hier neer gezet?
dat mensen zonder fb (dus bokkers waar dit topic in 1e instantie ook is neergezet)
Snap de logica niet helemaal: op bokt iets openen en opperen en vervolgens ergens anders (fb) doorgaan![]()
Dus hoor het graag
ja dat vind ik ook vreemd
Zetta schreef:Tja tijden veranderen, dit is ook een van de reden waarom ik mij uiteindelijk toch op fb heb ingelogd, ik miste precies wel enkele belangrijke dingen/gesprekken.
Evelienepien schreef:Zetta schreef:Tja tijden veranderen, dit is ook een van de reden waarom ik mij uiteindelijk toch op fb heb ingelogd, ik miste precies wel enkele belangrijke dingen/gesprekken.
Snap ik![]()
En dat is jouw keuze als je het gevoel dat als je niet op fb zit, je belangrijke dingen / gesprekken mist. Niets mis mee![]()
Ik persoonlijk vind mijn irl belangrjker dan fb of zelfs boktOok niets mis mee
![]()
Alleen open dan op fb zo'n oproep en niet op bokt
Het wordt zo alleen maar verwarrender en verwarrender
Daaphh schreef:Ik zal even de poll op bokt zetten, ookal is de oorspronkelijke bedoeling erg aan het veranderen
Lommelse Sahara (13 stemmen)
Kalmhoutseheide ( 9stemmen)
Brechtse heide (4 stemmen)
Militair domein Brasschaat ( 3 stemmen)
Averbode bos en heide (1 stem)
Bos van havelte (0stemmen)
Nog andere opties kunnen gegeven worden.
Dit is de poll. Hoop dat ik je hiermee geholpen heb
Daaphh schreef:omdat het eerst een soort bokt iets was (gelijk die andere fotomeetings) nu is het zo een wirwar aant worden. Op deze bokt melden mensen zich, op bokt.be melden mensen zich, op facebook melden mensen zich. Hier op bokt iztten mensen die geen facebook hebben, op facebook zitten mensen die geen bokt hebben. Dus we kunnen niet met iedereen die wilt iets duidelijk afspreken. terwijl als het allemaal op 1 site wordt georganiseerd het voor iedereen te volgen valt.
HorsePhoto schreef:Soprano schreef:@Horsephoto: Waar in Oost vlaanderen zou die shoot doorgaan?
In een bos in Wachtebeke, maar ik moet daar nog eens gaan kijken of er voldoende plek is om te kunnen fotograferen
en of je wel mag rijden buiten de ruiterpaden.