Fotomeeting in België?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djeenie

Re: Fotomeeting in België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:45

Fijn HorsePhoto, dan wacht ik je topic af :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:47

Ik doe hoe dan ook mijn best om dan in de lijst te staan ook (wss fotograaf)

Nu onttopic,

vind de opties in de poll nu super! Ben benieuwd wat er uit komt :).

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:53

:wave:

Wordt die poll met opties nu ook nog hier neer gezet?

dat mensen zonder fb (dus bokkers waar dit topic in 1e instantie ook is neergezet ;) )

Snap de logica niet helemaal: op bokt iets openen en opperen en vervolgens ergens anders (fb) doorgaan :?
Dus hoor het graag :oo

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:59

Evelienepien schreef:

dat mensen zonder fb (dus bokkers waar dit topic in 1e instantie ook is neergezet ;) )

Snap de logica niet helemaal: op bokt iets openen en opperen en vervolgens ergens anders (fb) doorgaan :?

ja dat vind ik ook vreemd

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:12

HorsePhoto schreef:
Hey iedereen,

ik wel nog eens laten vallen dat ik een fotografiemeeting eind maart ga organiseren, waarschijnlijk in Oost-Vlaanderen.
Het zal een beetje op dezelfde manier georganiseerd worden als de grote paardenfotografiemeeting Horse Photo event :)

Ik zal ook zeker je topic afwachten.
Zal alles nu goed in de gaten houden dat ik toch één meeting kan meedoen. :o

_Michelleee schreef:
Er is nog geen stop omdat er een selectie gebeurd bij de modellen. :) De fotografen kiezen bijvoorbeeld 10 modellen. Je kan niet iedereen gelukkig maken, jammer genoeg. Maar die mensen kunnen altijd een fotograaf vragen voor een shoot. Er zijn er héél veel bij die nog geen 25 euro vragen voor een shoot, dat is toch bijzonder weinig.

& Joycebunny

Weet ik ook wel hoor, maar het is toch altijd iets meer als je aan zoiets kunt meedoen.
Ik sta nu gewoon wat scherp ( :+ ) omdat er even terug iemand die al meerdere meetings heeft meegemaakt en van heel in het binnenland komt verkozen was boven ik die nog geen enkele shoot gehad heeft van mijn paardjes (heb er ook niet direct het geld voor om 2/3 paardjes professioneel op de foto te zetten) en maar op een kwartiertje van de meeting woonde.

keona schreef:
Evelienepien schreef:

ja dat vind ik ook vreemd

Tja tijden veranderen, dit is ook een van de reden waarom ik mij uiteindelijk toch op fb heb ingelogd, ik miste precies wel enkele belangrijke dingen/gesprekken.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:16

Maar op facebook zijn er ineens 71 mensen in de groep, komen die allemaal van bokt eigenlijk?

@Horsephoto: Waar in Oost vlaanderen zou die shoot doorgaan? :)

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:17

Zetta schreef:
Tja tijden veranderen, dit is ook een van de reden waarom ik mij uiteindelijk toch op fb heb ingelogd, ik miste precies wel enkele belangrijke dingen/gesprekken.

Snap ik :j
En dat is jouw keuze als je het gevoel dat als je niet op fb zit, je belangrijke dingen / gesprekken mist. Niets mis mee :n
Ik persoonlijk vind mijn irl belangrjker dan fb of zelfs bokt :)* Ook niets mis mee :n

Alleen open dan op fb zo'n oproep en niet op bokt :)*
Het wordt zo alleen maar verwarrender en verwarrender -O-

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:22

Ik zal even de poll op bokt zetten, ookal is de oorspronkelijke bedoeling erg aan het veranderen

Lommelse Sahara (13 stemmen)
Kalmhoutseheide ( 9stemmen)
Brechtse heide (4 stemmen)
Militair domein Brasschaat ( 3 stemmen)
Averbode bos en heide (1 stem)
Bos van havelte (0stemmen)
Nog andere opties kunnen gegeven worden.

Dit is de poll. Hoop dat ik je hiermee geholpen heb

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:24

Evelienepien schreef:
Zetta schreef:

Snap ik :j
En dat is jouw keuze als je het gevoel dat als je niet op fb zit, je belangrijke dingen / gesprekken mist. Niets mis mee :n
Ik persoonlijk vind mijn irl belangrjker dan fb of zelfs bokt :)* Ook niets mis mee :n

Alleen open dan op fb zo'n oproep en niet op bokt :)*
Het wordt zo alleen maar verwarrender en verwarrender -O-

Ik zeg niet dat je op fb moet komen hoor, zeker niet! :)
Zoals je zegt iedereen zijn keuzes en dat respecteer ik ook.

Zelf vind ik het ook veel makkelijker als het hier op bokt gebeurt, dan is iedereen mee enzo. Maar zolang we er aan uit raken is het ook al goed voor mij. :P

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:25

Dus degene die op fb al gestemd hebben niet meer hier stemmen. Denk ik?

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 23:34

Daaphh schreef:
Ik zal even de poll op bokt zetten, ookal is de oorspronkelijke bedoeling erg aan het veranderen

Lommelse Sahara (13 stemmen)
Kalmhoutseheide ( 9stemmen)
Brechtse heide (4 stemmen)
Militair domein Brasschaat ( 3 stemmen)
Averbode bos en heide (1 stem)
Bos van havelte (0stemmen)
Nog andere opties kunnen gegeven worden.

Dit is de poll. Hoop dat ik je hiermee geholpen heb

Hoezo aan het veranderen? :)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:55

omdat het eerst een soort bokt iets was (gelijk die andere fotomeetings) nu is het zo een wirwar aant worden. Op deze bokt melden mensen zich, op bokt.be melden mensen zich, op facebook melden mensen zich. Hier op bokt iztten mensen die geen facebook hebben, op facebook zitten mensen die geen bokt hebben. Dus we kunnen niet met iedereen die wilt iets duidelijk afspreken. terwijl als het allemaal op 1 site wordt georganiseerd het voor iedereen te volgen valt.

HorsePhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:58

Soprano schreef:

In een bos in Wachtebeke, maar ik moet daar nog eens gaan kijken of er voldoende plek is om te kunnen fotograferen
en of je wel mag rijden buiten de ruiterpaden.

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 00:02

Daaphh schreef:
omdat het eerst een soort bokt iets was (gelijk die andere fotomeetings) nu is het zo een wirwar aant worden. Op deze bokt melden mensen zich, op bokt.be melden mensen zich, op facebook melden mensen zich. Hier op bokt iztten mensen die geen facebook hebben, op facebook zitten mensen die geen bokt hebben. Dus we kunnen niet met iedereen die wilt iets duidelijk afspreken. terwijl als het allemaal op 1 site wordt georganiseerd het voor iedereen te volgen valt.

Ik heb inderdaad eerst het topic hier geplaatst. En JIJ hebt zelf nog een topic gemaakt op bokt.be. Dat was ik niet!!!!
En omdat hééél veel mensen hier in dit topic vroegen voor een facebookpagina, omdat het overzichtelijker is om te organiseren en voor de foto's,is er ook een facebookpagina.

Ik doe ook alleen maar mijn best om iets deftig te organiseren hoor. Altijd maar die kritiek!!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 00:07

Ik heb geen topic op bokt.be gemaakt hoor.

Ik weet dat je je best doet...

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 00:07

Ik vind dat je erg je best doet hoor Michelle... De rest neemt die taak niet op zich, ik zou het ook niet doen. Gewoon omdat ik weet hoe moeilijk het is en dat er toch altijd mensen niet tevreden zijn...
Mensen die niet tevreden zijn met hoe het gaat moeten het maar zelf doen, of met een duidelijk alternatief komen. Hier in het topic is het ook een rommeltje aangezien er belangrijke informatie tussenstaat maar ook gewone vragen. Die vragen kunnen op facebook gemakkelijk verwijderd worden wanneer het antwoord er is zodat alles overzichtelijk blijft... Dus wat wil je dan? Overal is het een rommeltje om met zoveel mensen samen af te spreken...

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 00:08

:(:)
Ik vind dat je het super doet! ;)
Ik zou het zelf niet kunnen, ik zit zelf al een beetje in de knoop met al die reacties op bokt.nl, bokt.be en fb.
Hoe zou het dan moeten zijn als je zelf alles moet regelen

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 00:08

HorsePhoto schreef:
Soprano schreef:

In een bos in Wachtebeke, maar ik moet daar nog eens gaan kijken of er voldoende plek is om te kunnen fotograferen
en of je wel mag rijden buiten de ruiterpaden.

Net eens opgezocht, zou 50min rijden zijn, valt te doen dus! Moest ik vervoer tegen dan vinden zou ik mijn mooie tinkermerrie ook wel willen opgeven!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 00:10

Ik probeer Michelle nog steeds te helpen met de lijsten..

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 00:10

Danku iedereen voor de toch lieve posts!
Ben blij dat er toch mensen zijn die het apprecieren. :j

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 00:23

Je doet inderdaad heel erg je best, het niet zo makkelijk om zo'n meeting te organiseren als het lijkt. Het is even zoeken maar het komt vast wel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 02:39

ik wil ook wel meedoen met fotomeeting
als het Kalmhoutse heide of Militair domein Brasschaat uit de poll word kan ik als model meewerken, als het in de vakantie valt kan ik evt. voor 2 modellen zorgen (dan kan ik flint meenemen met verzorgster, maar dan moet het wel in brasschaat zijn, kalmhout is wat ver voor hem, met rahere geraak ik op beide plaatsen, evt. in brecht ook
beide paarden kunnen niet vervoert worden (ene heeft het nog nooit gedaan, andere breekt zowat de hele trailer af)
maar als het ergens anders word wil ik evt. wel als fotograaf mee (ben beetje amateur, maar fotografeer wel goed)

rahere (kan zowel los als ohz, kan ook zonder touw los)
als flint zou meekomen, die weet ik niet of los kan, hij is enkel nog maar ohz op pad geweest

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:39

Het is tegenwoordig gewoon erg lastig om een 'evenement' te organiseren voor een grotere groep mensen. Al helemaal met dieren erbij. Iedereen heeft een voorkeur aan zijn/haar eigen media en je kan helaas niet iedereen tevreden houden hiermee.
Toch, denk ik dat iedereen je werk wel waardeert hoor Michelle! Zodra de modellen gekozen zijn gaat het gewoon wat makkelijker...

Komt vast goed! Indien je nog ergens hulp bij nodig hebt, neem maar contact op dan help ik je met plezier! Ik zal alvast proberen om mee te helpen met de lijsten bij te houden! Kleine moeite om dat met meerdere mensen te doen.

Misschien dat het een idee is, dat de mensen die mee willen doen de oude lijst quoten en zichzelf erbij zetten. Maar zal wel weer onmogelijk zijn om dit erin te krijgen bij de mensen die zich nu nog aanmelden aangezien die vaak niet meer het hele topic doorlezen... haha :p

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 11:00

Wat ik me ook afvraag, als je met verschillende paarden daar aanwezig bent, en je wil ze loslaten gaan die paarden dan niet enorm reageren op de andere die er rondlopen?
Ik zeg maar iets he :D

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 11:51

Ik weet wel niet of je mijn pony kan loslaten (aan de longe ofzo wel hoor).
Ze is altijd braaf met andere paarden! Maar ik weet niet of je ze kan loslaten en zeker niet als er andere paarden in de buurt zijn.
Maar ik denk het wel hoor. (Het ergste wat ze zou doen, is weglopen om te spelen, maar als je niet meedoet komt ze wel terug)
Ik weet ook niet of de locatie in de buurt gaat zijn van de grote baan.