Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YamaSaki schreef:yaylavb schreef:Auditie portfolio? Wil je in.films dan ?
Ik heb best wat gefigureerd enzo, daar willen ze ook een foto van je zien, voordat je mag komen.
Ik heb ook wel eens auditie gedaan voor rolletjes, uiteindelijk een keer een rol gekregen, voor een film...die stop werd gezet xD
Maar het is altijd handig om een portfolio te hebben, mocht er een leuke advertentie voorbij komen
Milan_lover schreef:Ik snap ook jou gedachtegang wel Fiffill, maar ik zie dat meer voorkomen bij enkele shoots van 1 fotograaf, ik vind dat voor een meeting met zoveel fotografen eerlijk gezegd niet zo van toepassing... Ik ken de meeste van de fotografen die mee gaan wel een beetje, en weet ook dat ik nog bij geen een een copyright dwars door de foto heb zien staanIk weet uit ervaring dat bijna iedere fotograaf (bij de dieren dan) +/- 25 foto's per model aanlevert. Dat komt dus met 12 fotografen neer op +/- 300 foto's per model
Lijkt me dat daar genoeg portfoliomateriaal tussen zit?
Dus bij deze:
Er worden geen originele bestanden aangeleverd aan de modellen.
Fotografen leveren hun foto's op 800x600 formaat met copyright aan, aantal foto's is vrij, en ook de grootte van het copyright is vrij.
Wil de model een origineel bestand of afdruk kan deze die bij betreffende fotograaf bestellen, de betreffende fotograaf hanteert zijn eigen prijzen.
Wie nog op of aanmerkingen heeft, kan bij mij via PB terecht
YamaSaki schreef:Als het wel sneeuwt...kan er altijd een sneeuwballen gevecht gehouden worden, sneeuwman maken...sneeuw engeltjes etc
Het aanbod van Andewi is misschien wel leuk als iemand inderdaad ook een paard op de foto wil
Als er een paardje is dat het leuk vind