Ik zal de data's dat ik kan binnenkort invullen Maar even een vraagje, staan de vakantie data's er ook bij? Want dat zou misschien ook nog een optie zijn
Ik heb geen vakantie data ingevuld omdat ik geen vakantie heb. Lijkt mij ook niet handig omdat het merendeel afhankelijk is van ouders en die hebben geen vakantie.
Heeft iedereen al ingevuld? Komt natuurlijk steeds dichterbij de datum en is wel handig als je het even van te voren weet als je mee mag/kan als fotograaf/model.
Dat was wel de bedoeling Ik had in gedachten 8 modellen 8 fotografen Alleen zij er niet veel modellen, volgens mij heeft het dan niet zoveel nut om te stemmen?
shabbay
Geplaatst: 16-11-12 23:51
Hoi zag het topic voorbij komen en dacht eindelijk iets in de buurt! Wanneer is de bedoeling? Als jullie nog modellen nodig hebben heb ik nog wel een knapperd staan (en ook nog wel een 2e eventueel.) (sportpaarden niet de ponies uit m'n profiel)
Ja ik wil niet zeuren hoor Maar de eerste datum is a.s. zaterdag al, dus zou denk ik wel handig zijn. Moet nog modellen gekozen worden, en verder nog dingen geregeld.