Jammer dat niet iedereen vandaag tijd heeft, ik namelijk wel.
_Jorien_
Geplaatst: 15-01-13 11:01
Of dat er wat morgen tijd hebben? Afhankelijk van vervoer, kan ik morgen. Vandaag ook wel, maar wordt nog zo'n geregel en is ook afhankelijk van vervoer.
Sneeuw! Vanmiddag lekker sleeën met de pony's, althans als het nog even doorsneeuwt. Morgen kan ik helaas niet, omdat mijn broertje en moeder dan allebei werken zijn en ik de auto niet heb. Rest van de week kan ik wel met uitzondering van zaterdag (werken).
Morgen weet ik niet of het me gaat lukken. Vandaag heb ik wel de auto, als er iemand interesse heeft om in de omgeving Nijmegen, Groesbeek vanmiddag model te staan?
Als er fotografen zijn die vanmiddag mijn geschoren haf of welsh a op de foto's willen zijn ze van harte welkom. Ze kunnen hier los in de voor actiefoto's en standfoto's kan natuurlijk ook Anders probeer ik zelf wat foto's te maken. Is alleen erg lastig alleen, haha. Oja, ik woon in de buurt van Gorinchem.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 15-01-13 12:12
allemaal net ff wat te ver weg voor mij, helaas! Had ook wel tijd gehad vandaag (hier in friesland nog geen nieuwe sneeuw bijgekomen..)
kyrkelover
Geplaatst: 15-01-13 12:16
Hier ligt echt maar een zielig laagje sneeuw helaas. Ben overigens de hele dag vrij dus als er fotografen zijn die het leuk vinden om te oefenen. Heb er 6 staan, de ene wat mooier als de ander (overigens geen enkele is geschoren).
GiermanLB
Geplaatst: 15-01-13 12:42
Hier kunnen jullie ook komen (gelderland, apeldoorn/arnhem)
Mijn paard, een gelderse hengst, en nog keuze uit zo'n 70 andere paarden&pony's haha!
He ik baal echt dat ik vandaag niet vrij was en geen model had hihi want was mooi met die sneeuw & zon. Alleen mijn camera vertoond kuren.. Dus ik baal