Fijn dat jullie het alsnog leuk hebben gehad! Voor mij achteraf een hele goede keuze geweest om niet mee te gaan, ik was na gisteren compleet gevloerd en heb vandaag alleen maar een ritje gedaan met 't paard en net meteen super misselijk van de moeheid...
Jorinda, het was wel jammer dat je er niet bij was! Gezondheid gaat nog steeds voor! Hopelijk ben je in het voorjaar een stuk beter te pas en kan je er bij zijn.
en de groepsfoto (logo automatisch erop heb hem niet zelf gemaakt)
Nu nog even kijken waar ik alle foto's ga laten. Heb het nu even van hyves geplukt maar das niet handig. Ik ben niet van de bewerkingen de originelen zijn aan te vragen.
Wat een gave foto's nou vind ik het wel weer jammer dat we er niet bij waren haha. Maar goed zie wel dat Jess zich uitstekend heeft vermaakt met Chief
Jess
Geplaatst: 22-10-12 20:02
Ja dat hebben we zeker Marjolein, m'n vriend en ik zeiden al dat de dag dubbel geslagd was, Chief heeft heerlijk kunnen spelen met een hoop honden en er zijn ook nog eens hele mooie foto's gemaakt
Gisteren geen tijd gehad en op mijn super slome laptop is het best irri om een goede 800 foto's uit te zoeken.
Ben nu bezig met een eerste selectie (de leuke en scherpe foto's) en dan als ik ze allemaal klaar heb moet ik even kijken waar ik ze dan upload (photobucket of picasa) en dan elke hond gewoon z'n eigen mapje met de foto's.
Maar probeer nu iig van elke hond vanavond 1 foto online te hebben (even snel en simpel geupload bij imageshack) zoals deze schattige-ik-ben-vermomd-als-wolfje-foto van Angus: