Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephzdesign schreef:T paard s zeg maar rood. ( niet rood rood maar wel een btje rood zeg maar) maar da zag k ook bij de foto's van nelco.
Maar goed. Jmmer dat k niet kan laten zien wat k zie haha.. mijn beeldscherm word dit weekend opnieuw gecalibreerd dus misschien zijn de kleuren ineens anders dan stuur k wel weer een berichie al s t anders.
Owja bewerken in lightroom vind k relax en daarna lijntjes en andere weghalen in photoshop.
Stephzdesign schreef:@desiree.. volgens mij ken k jou BTW. K zag in je profiel dat je vaster had. K heb toevallig op t groene meer gestaan of stond ie daar niet ? Totaal wat anders dan foto's maar k moest t ff vragen haha..
Stephzdesign schreef:@desiree.. volgens mij ken k jou BTW. K zag in je profiel dat je vaster had. K heb toevallig op t groene meer gestaan of stond ie daar niet ? Totaal wat anders dan foto's maar k moest t ff vragen haha..
kaniche schreef:Stephzdesign schreef:@desiree.. volgens mij ken k jou BTW. K zag in je profiel dat je vaster had. K heb toevallig op t groene meer gestaan of stond ie daar niet ? Totaal wat anders dan foto's maar k moest t ff vragen haha..
Ik meng me er even tussen hoor, gaat het hier om stal de Groene Meer?Zo ja, dan stuur ik je zo even een pb met wat vraagjes
NiKip schreef:Mensen meeting lijkt me ook leuk
Maar dan moet ik wel even kijken wat voor look in dan doe.. Desiree heeft ondertussen al zoveel foto's van mij dat ik wel moet blijven variërenAnders wordt het zo saai