Komt wel goed ik hoop dat we toestemming van de boswachter krijgen, hij schijnt nog wel eens een flink chagrijnig te zijn
hebben jullie trouwens nog suggesties voor een planning van de dag zelf? want het risico blijft wel dat als je meer dan 2 longeer/losgooi paddocks neerzet dat je geen mooie achtergrond meer hebt voor portret... ik stel voor 1 paddock voor het plasje en een paddock op het gras met ''uitzicht'' op een lang gerekt grasveld er achter, met bomen aan de zij kant, voor de portret foto's moeten de fotograFen ( ) zelf even rondlopen van te voren wat ze mooi vinden enzo. en dan kan je aan de andere kant van de plas (die is meer begroeid, niet geschikt voor los) de portret foto's doen met plasje op de achtergrond..
wat denk jij cyn ? jij kent het gebied ook toch? (of anderen die het gebied kennen)
2 paddocks zijn voldoende hoor. Inderdaad met een andere achtergrond en voor de portretfoto's is het gewoon beetje heen en weer lopen en zelf je plekje zoeken zonder dat je mensen in de weg loopt. Maar dat gaat vast wel lukken, aangezien er 5 modellen per dagdeel zijn. Toch?
Meijer1990
Geplaatst: 13-03-13 16:02
Ik meld mij via topic en bericht dat ik mee ga
Alleen mijun boktnaam is met meijer1999 maar 1990 maar ik weet dat ik dan ben hoor maar als iemand mij een bericht wil sturen gaat het fout. Ik zou het leuk vinden om bij de ochtend en middag groep in een ander groepje te zitten om uit te kunnen wisselen. Ik vind het vaak vrij lastig met de instellingen als er van een zwart naar een wit paard gegaan word (A)
o ja, er kunnen mensen mee rijden vanaf leiden OF hoofddorp. ik pas me aan waar ik vandaan rij langs welk station ik kan rijden
Anoniem
Geplaatst: 13-03-13 16:07
cyn: ja inderdaad, moet wel lukken! wij zetten dan gewoon s' ochtends de paddocks op, en de dag van te voren hangen we wel alvast blaadjes op, kom jij trouwens met de trailer of zelf rijden? want dan wil ik als het kan 2 zonder trailer in de ochtend, en 2 zonder trailer in de middag, zodat de anderen genoeg ruimte hebben om te parkeren...
zien meer mensen dat zitten om te wisselen met het fotografen groepje?
1 Frederieke_ met Grease 2 Nicole met Ald Feart's Special 3 Devon04 met Hank 4 Melis1812 met Elvera 5 FleurHunter met Hunter 6 Fiero06 met Fiero 7 Samira_Baco met Baco 8 Elmars_Floor met Azhar 9 Titineee met Zafire 10 Cynn_x met Romana
RESERVE: 11 Chantal1609 met Lana 12 Wendy_Komen met Hope 13 Dyonepooh1 met pooh 14 Jilinda met Sharante 15 Martine0503 met Ulysses 16 Tante_trien met Tornado 17 heidiLOVER met Pamba 18 Bonny_CT met Crime time 19 Chanel_Spies met Charelle 20 Colway met colway
1 Frederieke_ met Grease 2 Nicole met Ald Feart's Special 3 Devon04 Hank 4 Melis1812 met Elvera 6 Fiero06 met Fiero 7 Samira_Baco met Baco 8 Elmars_Floor met Azhar 9 Titineee met Zafire 10 Cynn_x met Romana 11 Chantal1609 met Lana
Maar Minh-Dan en Francien helpen toch ook met het opzetten, niet alleen jij of ben ik gek ? Is toestemming van de boswachter al geregeld?
Heb net 60 pagina's getypt bij wijze van.. werk ook gewoon en heb hele lieve kinderen die ook mijn aandacht nodig hebben (daarnaast ook nog een paard en vriend ) dus weinig op bokt geweest. Ook nog heel druk bezig voor onze club om allerlei activiteiten te regelen dus zit zeker niet stil hier en hebt tijd te kort. Werk achter de schermen zeg maar! Mail naar de boswachter is eruit, nu wachten op antwoord. Maar goed zou met niet hoeven verantwoorden eigenlijk
Het was niet als aanval hoor. Je was alleen inderdaad uit de picture en bij een andere fotomeeting ben je van de lijst gehaald want je reageerde niet op PB. Dus ja dan vraag je je weleens wat af.
Anoniem
Geplaatst: 13-03-13 23:05
Nee ik ben op het moment even actief in het topic, wij praten inderdaad wat af op de facebookchat dingen regelen haha
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-13 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt