Zijn er nog voorkeuren voor mensen die graag samen in een groepje willen? zowel fotograven als modellen? en het leek me handig om de twee hengsten niet bij elkaar te doen? hank en special waren nog hengst toch? of is dit geen probleem? ik kan natuurlijk ook een merrie groep en een ruin/hengst groep doen, als dat fijner is, ik hoor het graag! eerst maar eens bevestiging van iedereen krijgen hoor maar ik denk er alvast over na
Ik zal vanavond even een bevestiging sturen, met mijn telefoonnummer. (Moet nu snel weg) Maar het zou mij erg leuk lijken om bij Valanee (Anouk) in het groepje te komen.
Mij zou het wel leuk lijken om met Valanee, MarianneV, Astor of Gianti in een groepje te komen Zie altijd mooie foto's van ze voorbij komen en zit het liefst in groepjes waar ik nog nooit mee samen heb gewerkt
Sorry voor mijn afwezigheid, drukte heb alles bijgewerkt, nu even de PB's de deur uit voor de mensen van wie ik nog niks heb gehoord, dan stuur ik wel t lijstje met de groepjes, dan hoor ik graag of jullie daarmee akkoord zijn.. en dan even kijken naar de planning!