Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneXxX schreef:Sorry jongens!
deze week heb ik maarliefst 18 (betaalde) shoots.
De foto's van de andere 6 modellen komen er echt nog aan, doe me best om ze zsm online te krijgen.
Of zeggen jullie, uploaden met touwjes en dan pas weg halen bij eventuele bestellingen?
Inprincioe heb ik op het wegwerken van touwtjes ze wel klaar staan. Maar in díe touwtjes weg werken gaat hoop tijd zitten.
Killyenn schreef:Ik denk niet dat het zal lukken mee te gaan, ik ben maar een maand in NL in de zomer en heb dan al een hoop meetings en betaalde shoots staanDaarnaast organiseer ik zelf de zonsondergangmeeting in Castricum en is twee zonsondergangmeetings waarvan 1 met enkel modellen die ik al voor de lens heb gehad een beetje veel van het goede
Maar, veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's!
De foto's van de andere 6 modellen komen er echt nog aan, doe me best om ze zsm online te krijgen.
Of zeggen jullie, uploaden met touwjes en dan pas weg halen bij eventuele bestellingen?
Inprincioe heb ik op het wegwerken van touwtjes ze wel klaar staan. Maar in díe touwtjes weg werken gaat hoop tijd zitten.
Stephzdesign schreef:Goed hoor. Mmm misschien moet ik toch beter mijn best doen of andere hobby zoeken haha