Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(op zaterdag dus.. ) Heb al bedacht wat ik allemaal mee ga nemen. Maar 1 ding blijft aan me knagen; hoe neem ik me zwaard zo mee dat mensne het niet verdacht vinden als ik op de scooter zit? 
AngelSpirit schreef:Bij mij gaat alles het laatste moment(op zaterdag dus.. ) Heb al bedacht wat ik allemaal mee ga nemen. Maar 1 ding blijft aan me knagen; hoe neem ik me zwaard zo mee dat mensne het niet verdacht vinden als ik op de scooter zit?
Zie het al helemaal voor me; wordt ik aan gehouden, doe me helm af, agent kijkt even twijfelend naar het zwaard en slikt.
"Wat is dat mevrouw?" zegt hij met een kritische stem en 1 wenkbrauw schiet omhoog.
Jaa... liever niet
Sani schreef:Tas is alvast ingepakt. Alleen nog accu's en batterijen opladen
Bellatrix schreef:Wil je nog een een lens van mij gebruiken?Oh dat zou super zijn.Het zijn gewone AA batterijen.
AngelSpirit schreef:Bij mij gaat alles het laatste moment(op zaterdag dus.. ) Heb al bedacht wat ik allemaal mee ga nemen. Maar 1 ding blijft aan me knagen; hoe neem ik me zwaard zo mee dat mensne het niet verdacht vinden als ik op de scooter zit?
Zie het al helemaal voor me; wordt ik aan gehouden, doe me helm af, agent kijkt even twijfelend naar het zwaard en slikt.
"Wat is dat mevrouw?" zegt hij met een kritische stem en 1 wenkbrauw schiet omhoog.
Jaa... liever niet
Sani schreef:Hoe groot is het zwaard?

Maar ik moet wel een druk kruispunt oversteken! Haha 
maar ik ga er gewoon voor! Het is echt een kippeneind zag ik op google maps. Ik ga het goed inpakken zodath et niet zozeer verdacht uit ziet
Bellatrix schreef:Ik zou graag een lens lene. Ik heb alleen mijn kitlens en de 70/300.
Tof dat het mag!