Ben benieuwd Madelon, heb geen haast hoor, maar wel heel erg nieuwschierig, dus zal met smart op ze wachten.
Georganiseerd door een model kan denk ik wel, mits je mensen meeneemt om je met je model te helpen (in dit geval een hond), alleen moet je er dus niet vanuit gaan dat je hond wordt uitgekozen en dan moet je wel zo eerlijk zijn om alsnog de organisatie op je nemen. Dan heb je overigens alsnog de gezelligheid en zie je het resultaat van alle ander modellen, dat is ook leuk.
Ja het is wel mogelijk. Zo heb ik een fotomeeting overgenomen en daarbij als model aan meegedaan. Richard en de andere fotografen hebben het overdag allemaal geregeld en ik heb de voorbereiding gedaan. Maar dan moet je goede afspraken maken In mijn geval is het zo, niet als model, dan als fotograaf
Gave foto's komen er weer voorbij.. ik ben inmiddels ook begonnen.. Er staan er een paar op facebook. morgen ga ik weer verder en dan post ik er hier ook een aantal.. Heb ook een paar goed gelukte losgooi foto's er bij zitten van de ochtend groep.. Valt me weer alles mee met die race-eenden hahaha.. die gingen ook zooooo hard..
NESCAFE
Geplaatst: 23-01-13 11:56
Madelon, ik heb het maximum aantal inlogpogingen gedaan ( had weer ruzie met die nummercode) maar hij blijft het zeggen. Moet jij mij deblokkeren of zo?
@Desiree, ben benieuwd naar de race foto's
Unleash
Geplaatst: 23-01-13 13:08
Nescafe, de code is hoofdletter gevoelig en ik verwarde de 1 een keer met de i. Misschien dat dat helpt Bij mij lukte het wel in één keer.
Hier nog een paar foto's
Aaw stiekem ben ik nog best wel trots op mijn oude cameraatje. Hij heeft het best nog wel goed gedaan en flipte eigenlijk alleen een beetje bij de zwarte honden in de witte sneeuw. Ik heb daarom geen foto's van Kyra, de deense dog en die andere grote zwarte hond. Die werden bij mij allemaal bruin (of enorm donker) op de foto met enorm overbelichte achtergrond. Ter plekke wist ik mij daar even geen raad mee qua instellingen. In theorie zou het wel gewoon moeten kunnen maar de lichtmeter op mijn body sloeg helemaal door Dat doet ie trouwens wel vaker wanneer de omstandigheden een beetje te extreem worden. Dus ik weet waar ik nog heel goed op moet oefenen. Accu's zijn btw best prijzig. Als ik dezelfde wil die ik nu heb, dus een originele canon accu voor de 350d, dan kosten ze 70 euro. Maarja, het is wel hard nodig
Muurp
Geplaatst: 23-01-13 13:10
Kun je geen tweedehands accu kopen Lotte? Doet het misschien iets minder lang, maar als 2e accu is dat niet zo'n probleem.
MadelonSunny
Geplaatst: 23-01-13 13:16
Ik heb een 10 voor de vaardighedentoets!!! Ben beetje blij, haha :p
Unleash
Geplaatst: 23-01-13 13:18
Wauw Madelon, super goed.
Murielle, ja heb ik aan zitten te denken, maar ik heb er nu 2. De ene is dus binnen een half uur leeg en de andere gaat iets langer mee maar ook geen hele dag. Ik zou er toch graag ééntje willen hebben waar ik op kan vertrouwen. Maar ben wel beetje aan het twijfelen of ik maar niet meteen een hele nieuwe body moet kopen in plaats van te gaan investeren in dat oudje wat ik nu heb want die zit ook al aardig aan zijn clicks ben ik bang.
MadelonSunny
Geplaatst: 23-01-13 14:42
@Monique Pb je me anders even je emailadres. Dan probeer ik het even voor je Op een andere manier gaat het namelijk niet.