Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_xLies

Re: Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:49

Als je bij Pebbles alleende bovenkant ziet, zou ik zweren dat t een labrador was !

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:08

Weer een paar foto's :) Alle modellen hebben nu 2 foto's dus vanaf nu ga ik per model de foto's afwerken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:10

Mijn foto's komen (op z'n vroegst) dit weekend. :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:12

Wat een mooie foto('s) weer! DJ is echt een model wat absoluut niet heeft geposeerd, maar de foto's die eruit komen vind ik wel heel mooi. :=

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:14

Hij lag daar zo schattig te wezen <3 Bij hem moest je het inderdaad van de spontane foto's hebben maar dat is ook wel 's leuk :D
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 22-01-13 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:20

Er zijn heel wat leuke foto's!! :+:

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:30

En weer een hoop leuke foto's.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:49

Extra moeilijkheidsgraad voor de fotografen. :=

Wel leuk, al die verschillende modellen.

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:55

MadelonSunny schreef:
NESCAFE schreef:
Mijn 1 GB schijf is nu vol na 1 jaar :(, moet er dus wat foto's van andere meetings vanaf gaan gooien. Maar in principe bewaar ik alles 1 jaar.

Wooh, dat doe je goed :')
Die van mij is binnen een jaar voor een kwart vol maar ik verwijder de foto's die echt niet mooi zijn gelijk. Daar wordt toch niks mee gedaan :P

ja ik moet idd beter selecteren. Ik bewaar ze altijd en als ik er dan later naar kijk zie ik toch weer mogelijkheden. En ik heb al een hele tijd alles raw, dat vreet ook ruimte.
Vanavond weer verder met de foto's

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:43

Zo, XPure, jij bent al snel met een nieuwe meeting. ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:44

xx_Kelly_xx schreef:

Ik heb snel een topic geopend, de meeting zelf zal pas in maart/april plaatsvinden.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:00

Ik heb vandaag bij de Xenos een enorm ding gekocht met allemaal 10x15 fotolijstjes aan elkaar gekocht, het zijn echt mega veel lijsten om te vullen dus bereid jullie maar vast voor als ik ga nabestellen (al komen er ook foto's van vriendinnen/familie/paard in). En misschien wil ik er 1 MEGA groot laten afdrukken, moet nog even kijken welke en dan nog een Canvas versie voor pa & ma, en ook nog wat 10x15 foto's voor hun..

*Graait alvast salaris bijelkaar haha :=
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 22-01-13 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 21:00

xx_Kelly_xx schreef:
Ik heb vandaag bij de Xenos een enorm ding gekocht met allemaal 10x15 fotolijstjes aan elkaar gekocht, het zijn echt mega veel lijsten om te vullen dus bereid jullie maar vast voor als ik ga nabestellen (al komen er ook foto's van vriendinnen/familie/paard in). En misschien wil ik er 1 MEGA groot laten afdrukken, moet nog even kijken welke.

Haha leuk! Zo'n idee heb ik dus ook. :Y) Hier komen waarschijnlijk twee MEGAfoto's van Kyra. ;)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:22

Hier 1 voor aan mijn muur, verder moeten we nog even kijken :) Hoop dat ik met Job ook ooit naar een meeting kan.. Zulke mooie fotos. Maar hij is niet zo sociaal :(

Nog fotografen die een volledig luxe rastypische kooikerhond zoeken? :)
Rix is ook vol, maar minder rastypisch.

Komen echt onwijs mooie fotos weer voorbij zeg!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:27

Lauwttje schreef:
Hier 1 voor aan mijn muur, verder moeten we nog even kijken :) Hoop dat ik met Job ook ooit naar een meeting kan.. Zulke mooie fotos. Maar hij is niet zo sociaal :(

Nog fotografen die een volledig luxe rastypische kooikerhond zoeken? :)
Rix is ook vol, maar minder rastypisch.

Komen echt onwijs mooie fotos weer voorbij zeg!

Of een schoot boeken bij een van deze fotografen? De meeste kosten vind ik reëel hoor. En dan heb je een privé schoot, iets wat ik zeker ga doen met mijn merrie.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:29

xPure schreef:
xx_Kelly_xx schreef:

Ik heb snel een topic geopend, de meeting zelf zal pas in maart/april plaatsvinden.

Waarom als ik vragen mag?
Als jij perse foto's wil hebben van je hondje, boek je toch een shoot?

Dit komt over alsof je goedkoop aan veel foto's wil komen.
Maar vergeet niet dat als je mee doet ook wat na moet bestellen he ;)

Of laat ik het anders formuleren, alle fotografen komen voor niks, het kost hun benzine kosten, en 10 fiotografen die normaal 35 euro voor een shoot vragen,die nu niks verdienen.. je kunt niet minder maken om wat foto's af te nemen.
Als je dat niet van plan was, dan moet je niet eens meedoen aan een shoot.

Maar dat is mijn mening.
:o

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:23

Hier dezelfde gedachte, maar laat ik daar maar verder niet over uitweiden hier, dan gaan we denk ik off-topic, al denk ik er het mijne van.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:26

Snackie schreef:
xPure schreef:

Waarom als ik vragen mag?
Als jij perse foto's wil hebben van je hondje, boek je toch een shoot?

Dit komt over alsof je goedkoop aan veel foto's wil komen.
Maar vergeet niet dat als je mee doet ook wat na moet bestellen he ;)

Of laat ik het anders formuleren, alle fotografen komen voor niks, het kost hun benzine kosten, en 10 fiotografen die normaal 35 euro voor een shoot vragen,die nu niks verdienen.. je kunt niet minder maken om wat foto's af te nemen.
Als je dat niet van plan was, dan moet je niet eens meedoen aan een shoot.

Maar dat is mijn mening.
:o

Ja dat vind ik ook, deze meeting was ook niet echt succesvol geweest als madelon niet had meegeholpen, en inderdaad waarom een meeting organiseren? Je heb er nu al aan 1 meegedaan, je weet van elke fotograaf wat hun stijl is, dan kan je toch beter een fotograaf benaderen voor een shoot bij jou?
Het komt nu wel inderdaad zo over alsof je weer een fotoshoot voor gratis wilt hebben -O-

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:52

Ik vind het onrespectvol naar de fotografen toe van afgelopen meeting. Ze zou eerst komen met eigen hond, moest in Leersum want had geen vervoer, naja ging iedereen mee akkoord, toen wilde ze meerijden met iemand samen met haar vriendin en met 2 honden, dat kon niet, daarna zou ze niet komen vanwege rugproblemen, naja oke, Madelon nam het zo goed als over en deed de organisatie diezelfde dag, en plots komt ze aan het einde van de ochtendgroep met een andere hond...

En nu een nieuwe meeting.. Het moet in Leersum want ze heeft geen vervoer, wilt haar eigen hond op de foto, er mag niet gestemd worden want dan heeft ze kans dat haar hond er niet bij zit..

Maar wat is haar tegenprestatie eigenlijk? Ze wilt niet met het OV. Want dat kost moeite en geld..

Komt bij mij over als: gratis fotoshoot (voor de 2de keer), zonder dat het haar enige moeite kost qua vervoer etc. Vind haar er erg makkelijk over denken, maar misschien omdat fotografie ook mijn hobby is en het mij kwaad maakt dat mensen er zo nonchalant/makkelijk mee omgaan en niet snappen dat er veel werk inzit..

'T zit hem in het principe waar ik nu tegenaan schop, ik vind het absoluut niet netjes..

En dan de reactie waar de foto's blijven.. pardon..? -O-

Verder zeg ik er niks over, het was een gezellig topic, laten we dat zo houden.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:01

Ben het met je eens.

Ik zeg ook eerlijk, ik kan niet alles nabestellen.
Heb ook net een meet met mn paard achter de rug, waarvan ik bij 3 fotografen totaal al meer dan 40 euro kwijt was, en heb nog geen 8 foto's.
Wel hele mooie hoor!

Maar dat kan nu niet weer. Ik wil nabestellen, maar kan niet beloven bij iedereen. Al zou ik dat in princiepe graag willen. Mijn streven is altijd minimaal 1 per fotograaf. maar ook op de vorige meet waren er bij die totaaaaaal niet goed waren, dan bestel ik niet na.
Maar ben bang dat ik van Skippertje ook een aantal mooie wil nabestellen, en dat het me een flinke duit gaat kosten.

En dat vind ik een fotomeet dan wel weer waard.
Want wat je nu van 10 verschillende fotografen hebt, red je niet met 1 in 1 fotoshoot.
Dus anderzijds ben ik heel blij dat ik mee mocht!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:04

Ik ga zeker wat nabestellen maar daar had ik van te voren rekening meegehouden, echter kwam de kraker tussendoor voor paard dus moet even wachten op salaris, wat ik begin Febr. krijg.

Vind de kwaliteit erg goed van de genomen foto's ondanks dat DJ niet het ideale model was.

Wil even toevoegen dat bovenstaande reactie van mij, mijn MENING is. Dit is wat ik erover denk, verder geen vaststaand feit dat dit ook zo is, maar mijn mening.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 22-01-13 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:09

die van dj zijn erg goed gelukt idd.
Kijk deze dame dr ogen dan : Zo gaaf!!

Afbeelding

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 23:10

Wauw! Echt super mooi!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:11

Die is heeeel erg mooi! 1 van de opties om uit te vergoten/af te laten drukken!

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:12

Ik deed de organisatie erg graag maar ik ben het met jullie eens. Fotomeetings dienen niet door modellen georganiseerd te worden, dat werkt (meestal) niet. Ik heb vorig jaar zelf zo'n 3/4 fotomeetings georganiseerd en er ook nog 's 3 overgenomen doordat ze of door een model werden georganiseerd of doordat de fotograaf nog niet genoeg ervaring ermee had. Dat laatste vind ik geen probleem. Maar bij het eerste geval heb ik me gelijk aangeboden om te helpen om 'problemen' te voorkomen. Maar verder hou ik m'n mening voor me :)
@Kelly DJ was m'n 1e model dus ik ben nu bezig met hem. Zal het vanavond niet af krijgen maar hopelijk morgen wel :D