Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MadelonSunny schreef:NESCAFE schreef:Mijn 1 GB schijf is nu vol na 1 jaar, moet er dus wat foto's van andere meetings vanaf gaan gooien. Maar in principe bewaar ik alles 1 jaar.
Wooh, dat doe je goed
Die van mij is binnen een jaar voor een kwart vol maar ik verwijder de foto's die echt niet mooi zijn gelijk. Daar wordt toch niks mee gedaan
xx_Kelly_xx schreef:Ik heb vandaag bij de Xenos een enorm ding gekocht met allemaal 10x15 fotolijstjes aan elkaar gekocht, het zijn echt mega veel lijsten om te vullen dus bereid jullie maar vast voor als ik ga nabestellen (al komen er ook foto's van vriendinnen/familie/paard in). En misschien wil ik er 1 MEGA groot laten afdrukken, moet nog even kijken welke.
Lauwttje schreef:Hier 1 voor aan mijn muur, verder moeten we nog even kijkenHoop dat ik met Job ook ooit naar een meeting kan.. Zulke mooie fotos. Maar hij is niet zo sociaal
Nog fotografen die een volledig luxe rastypische kooikerhond zoeken?
Rix is ook vol, maar minder rastypisch.
Komen echt onwijs mooie fotos weer voorbij zeg!
xPure schreef:xx_Kelly_xx schreef:Zo, XPure, jij bent al snel met een nieuwe meeting.
Ik heb snel een topic geopend, de meeting zelf zal pas in maart/april plaatsvinden.
Snackie schreef:xPure schreef:
Ik heb snel een topic geopend, de meeting zelf zal pas in maart/april plaatsvinden.
Waarom als ik vragen mag?
Als jij perse foto's wil hebben van je hondje, boek je toch een shoot?
Dit komt over alsof je goedkoop aan veel foto's wil komen.
Maar vergeet niet dat als je mee doet ook wat na moet bestellen he
Of laat ik het anders formuleren, alle fotografen komen voor niks, het kost hun benzine kosten, en 10 fiotografen die normaal 35 euro voor een shoot vragen,die nu niks verdienen.. je kunt niet minder maken om wat foto's af te nemen.
Als je dat niet van plan was, dan moet je niet eens meedoen aan een shoot.
Maar dat is mijn mening.