Mijn tandjes zijn nog steeds niet binnen! Terwijl ze eigenlijk uiterlijk vandaag binnen zouden moeten zijn gekomen.
Sani
Geplaatst: 27-02-13 21:46
solarpleure schreef:
Heeft iemand een gebroken witte nagellak? Om mijn nep tandjes een lakje te geven?
Ik zal straks kijken!
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-13 21:49
Malenka schreef:
Mijn vriend gaat mee!
Maak je zijn 4,- dan over naar Lipydo?
Denise1984
Geplaatst: 27-02-13 21:49
Mijn tandjes zijn ook iets te wit
Bralindy
Geplaatst: 27-02-13 21:50
Ik ga donderdag een hele dag aan lenzen uitwijdden. Ze zullen dan in gaan!! (Nu niet zoveel tijd, kwijlen over een Shire en druk op zoek naar een baan!!)
Heeft iemand nog een extra handje nodig op het werk ofzo? Liefst in Noord-Holland?
Eigenlijk moeten we met de shoot nog wat sfeervolle muziek, vinden jullie ook niet? Wie heeft Ipod nano boxen? Want dan sluit ik de mijne aan ofzo (met wat liedjes om in de mood te komen natuurlijk)
Ik wou eerst de official clip tonen, maar ik weet niet of dat mag van bokt?? (hints van sm e.d. )
Normally I would agree (Go Rammstein xd). Maar misschien zijn de smaken van mensen verschillend? Ik dacht zelf aan een aantal liedjes van Marilyn Manson die niet te zijn (Sweet dreams, Coma Black en Coma White)en nog wat dingen die lekker klinken. Misschien Mumford & Sons (I gave you all/The Cave), Clare Maguire (Ain't Nobody), MS MR (Bones), O.A.R., The Script, The Kyteman Orchestra, Linkin Park, Young Guns e.d.
Jullie mogen me Lindsey noemen hoor
Btw Goldenarrow.. I love them! Ziet er wel heel apart uit haha
Laatst bijgewerkt door Bralindy op 27-02-13 22:12, in het totaal 4 keer bewerkt