Zetten jullie alle foto's hier in het topic? Of sturen jullie een pb/email/linkje waar we de foto's (per hond) kunnen bekijken?
Wiwabalia
Geplaatst: 22-01-13 14:07
Ik ga meerdere foto's nabestellen, misschien wel de meeste foto's en dan eentje op Canvas laten drukken zodat die naast onze overleden Newfoundlander gehangen kan worden.
Doe het wel pas als ik mijn nieuwe salaris heb, nu moet ik een beetje oppassen met wat ik koop want heb weer genoeg rekeningen van mijn paard.
@Karina De foto's komen op http://sneeuwhondenlee.forum2go.nl te staan. De ene fotograaf zet daar een link in naar zijn/haar Google+ of website en de ander zet daar gewoon de foto's neer. @Kelly Ik zou ook wachten tot alle fotografen alle foto's af hebben Dan kan je ook uit meerdere foto's kiezen.
Om hoeveel foto's gaat het vaak ongeveer? Zijn dat er 5 per fotograaf of 20?
Wiwabalia
Geplaatst: 22-01-13 14:18
Denk tussen de 3 / 5, verschilt per fotograaf. 20 is wel heel veel hoor. En jij was er natuurlijk pas aan het einde van de ochtend dus zullen ze misschien minder foto's van jou model hebben.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 22-01-13 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt
MadelonSunny
Geplaatst: 22-01-13 14:18
Dat verschilt Bij mij meestal zo'n 10 foto's maar hangt er vanaf hoeveel foto's er gelukt zijn. Soms maar 5 en soms 15. Maar gemiddeld 10 bij mij en dat geldt denk wel voor bijna alle fotografen
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 22-01-13 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Eunomia
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-13 14:18
xx_Kelly_xx schreef:
Denk tussen de 3 / 5, verschilt per fotograaf. 20 is wel heel veel hoor.
Ja, het was even een richtlijn hoor, 20 is heel veel ja.
Bij mij is het ook nog niet te zeggen hoeveel foto's ik heb van alle modellen.. Alleen van Reno heb ik er maar 1 Ik ben bijna klaar met een vorige opdracht dan kan ik aan de honden beginnen..
Wat ik tot nu toe hier voorbij heb zien komen, vind ik erg mooi. En niet alleen van mijn eigen hond hoor!
Wat mij betreft gaat het lastig kiezen worden. Zou het liefst bij jullie allemaal alles bestellen, maar ik moet helaas erg op de centjes letten, dus het wordt een kleine selectie.
Stel dat nou van het najaar (ofzo) wel mijn geldschip binnen vaart, kan ik dan alsnog meer bestellen, of gooien jullie de bestanden weg na een x periode?
Bij mij blijft alles op m'n externe harde schijf van 1GB staan. Pas als die vol is ga ik de oudste foto's weg gooien maar dat duurt denk nog wel een paar jaar En dan heb ik denk allang nog een grotere Dus ik gooi ze nooit weg
NESCAFE
Geplaatst: 22-01-13 15:46
Mijn 1 GB schijf is nu vol na 1 jaar , moet er dus wat foto's van andere meetings vanaf gaan gooien. Maar in principe bewaar ik alles 1 jaar.
dierfysio
Geplaatst: 22-01-13 15:47
-vind ik leuk-
MadelonSunny
Geplaatst: 22-01-13 15:49
NESCAFE schreef:
Mijn 1 GB schijf is nu vol na 1 jaar , moet er dus wat foto's van andere meetings vanaf gaan gooien. Maar in principe bewaar ik alles 1 jaar.
Wooh, dat doe je goed Die van mij is binnen een jaar voor een kwart vol maar ik verwijder de foto's die echt niet mooi zijn gelijk. Daar wordt toch niks mee gedaan