SimoneDV schreef:Spannenddd (bokken vanuit hoorcollege moet het hier natuurlijk wel in de gaten houden )HAHA Ik zit nu in een werkcollege
Ik ben ook begonnen met de foto's van Byou. Arme iedereen.Ik zit lekker thuis, ik moet van half 1 tot half 2 naar school, een hoorcollege, leeeuk!
Mooie foto's hebben jullie gemaakt. Als er nog zo'n meeting komt ga ik heel graag mee als fotograaf en anders misschien als model
Whoo ik kan er niks aan doen maar zw is soo mooi ! voor all omdat die mist er zooo iss maar ik zal ook wel wat met kleuren doen hoor hahahah
Kimberley, ik vind zwart wit idd ook erg mooi! Ik denk dat ik alle bewerkte foto's gewoon in kleur en zwart wit doe.
SimoneDV schreef:Spannenddd (bokken vanuit hoorcollege moet het hier natuurlijk wel in de gaten houden )rebels hoor ik zit gewoon op school, maar ben er niet helemaal bij. Slaap de laatste tijd niet fijn
Wou die meiden hebben het echt supper gedaan hoor ! die blikken van sommige meiden echt gewoon krijg er kippevell van
Even klein spammetje van Byou, de rest krijg je vandaag ook nog! Ik ga ook proberen vandaag nog minimaal 1 model naast Byou klaar te maken. Moet nu echt naar school!
Ik hou het ook niet meer voll om ze nog niet te laten zien hier alvast 1 Carmen supper gedaan meid byou die van jou zijn zo klaar ^^
Even een voorproefje vanaf mijn kant.Ik moet nog veel leren van het bewerken van deze foto's. Kan ik de komende dagen even oefenen
leey ook respect voor jouw foto's! Hoop dat ik ook ooit een beetje zo'n kijk op mensenmodellen mag krijgen. En Sodeluut ook goed je best gedaan!!! En de modellen natuurlijk ook
Ik vind deze wel echt heel erg gaaf hoor: http://www.kattenrassen.info/Fora/FS/medium/0003.jpgHaha die naam van de link
Hahah dat is een website die ik nog moet opbouwen, had ik nog lekker veel ruimte op staan om even foto's op te plaatsen