[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:24

Voor aankomende vrijdagochtend ben ik op zoek naar een leuk model (liefst paard of kat) die voor mijn lens wilt staan in de Drunense Duinen (omgeving Kaatsheuvel) om wat nieuwe ideeën uit te werken.

Tijdens de fotoshoot zullen er portret- en actiefoto's gemaakt worden. Als dank krijg je 2 zorgvuldig bewerkte foto's op hoge resolutie. Extra foto's zijn uiteraard na te bestellen.

Ik heb geen speciale wensen qua ras, kleur of grootte.
Graag een pb bij interesse!

Afbeelding

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 07:21

Hoe laat etc? Kan kijken of ik het in mijn schema kan passen. Mits je mijn kat Na’vi wat vindt. Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 14-02-20 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Te veel aan foto's aangepast.

sunnybellami

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 10:29

Mocht iemand het leuk vinden zou ik 22 of 23 februari een portfolio shoot willen doen met een paard of hond.
Omgeving Alkmaar/bergen etc.

Voor meer informatie graag een PB :)

bentefoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 19:47

* GRONINGEN *

Ik ben voor aankomende maandag (24 februari) of dinsdag (25 februari) op zoek naar een hondenmodel die wil poseren in de binnenstad van Groningen. In de ochtend (rond 8/9 uur).

Heb jij een knappe viervoeter (of meerdere) thuis zitten en ben jij maandag of dinsdag beschikbaar? Reageer dan even hieronder, stuur me een PB of een mailtje (benteoosterwoldfotografie@gmail.com) met een foto van je hond. Geef ook even aan welke dag je voorkeur heeft :)

Groetjes!

Afbeelding
Afbeelding

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 13:32

Heel last minute, maar is er iemand met een paard die zin en tijd heeft om vanmiddag model te staan in de Drunense Duinen (omgeving Kaatsheuvel)?

Ik wil graag wat ideeën uitwerken. Tijdens de fotoshoot zullen er portret- en actiefoto's gemaakt worden. Als dank krijg je 2 zorgvuldig bewerkte foto's op hoge resolutie. Extra foto's zijn uiteraard na te bestellen.

Ik heb geen speciale wensen qua ras, kleur of grootte, wel is het belangrijk dat je paard/pony een fotohalster om kan (Een soort touwhalster die makkelijk weggewerkt kan worden).
Afbeelding
Afbeelding

evaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:49

hoi! ik zoek voor aankomend weekend (zaterdag 14 of zondag 15 maart) iemand die model wilt staan op het strand in Scheveningen (bij de pier). lijkt dit je leuk? stuur dan even een pb!

Afbeelding

Afbeelding

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 20:56

@evaval; Hoi! Is het de bedoeling dat het model een eigen paard mee neemt, of heb je zelf een paard ter beschikking voor de fotoshoot? Ik hoor het graag!

evaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 20:58

ik zoek een paard en mens! (dus het is de bedoeling dat je je eigen paard meeneemt)

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:17

Jammer :) Succes!

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 18:45

Is er iemand niet te ver van Amsterdam met een hond, die het leuk zou vinden om in een bloemenveld te poseren? :o
In mijn onderschrift staat een linkje naar mijn Instagram waar voorbeeldfoto's gevonden kunnen worden!

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 10:35

*UPDATE: Model gevonden!*
Iemand interesse om morgen met zijn/haar paard naar Herperduin te komen voor een fotoshootsessie op TFP basis? Misschien dat er nog een andere fotografe komt en twee modellen zijn ook geen probleem. Soort mini fotomeeting last minute? :)

Graag pb sturen bij interesse!

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 22:59

Voor aankomend weekend of voor volgende week ben ik weer opzoek naar een model!

quintenvo schreef:
Heel last minute, maar is er iemand met een paard die zin en tijd heeft om vanmiddag model te staan in de Drunense Duinen (omgeving Kaatsheuvel)?

Ik wil graag wat ideeën uitwerken. Tijdens de fotoshoot zullen er portret- en actiefoto's gemaakt worden. Als dank krijg je 2 zorgvuldig bewerkte foto's op hoge resolutie. Extra foto's zijn uiteraard na te bestellen.

Ik heb geen speciale wensen qua ras, kleur of grootte, wel is het belangrijk dat je paard/pony een fotohalster om kan (Een soort touwhalster die makkelijk weggewerkt kan worden).
[ [url=m/DhPVUH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MOK5qj.jpg]Afbeelding[/url] ]

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 00:14

quintenvo schreef:
Voor aankomend weekend of voor volgende week ben ik weer opzoek naar een model

Ik heb je een pb gestuurd.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 23:01

Enorm last minute... Zoek een paard/pony met eigenaresse in mooie jurk die morgen model willen staan bij de bloesem in Almere.
(Zonder mooie jurk mag ook)

freedomshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 20:44

is er iemand die de mogelijkheid heeft om aankomende zondag naar Almere te komen voor een bloesemmeeting ?
gaat om minstens 3 fotografen, 2 zijn nog onzeker of het lukt voor hun.

eis is dat je paard rustig aan een fotohalster kan staan.
het liefst een paard met uitstraling of iets bijzonders.

gaat door zolang het geoorloofd is met het Corona virus, iedereen meld het natuurlijk direct als diegene enige klachten in deze richting heeft.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 21:33

freedomshet schreef:
is er iemand die de mogelijkheid heeft om aankomende zondag naar Almere te komen voor een bloesemmeeting ?

gaat door zolang het geoorloofd is met het Corona virus, iedereen meld het natuurlijk direct als diegene enige klachten in deze richting heeft.

Ik ben vrij zondag *D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zit helaas alleen nog niet in hetzelfde vachtje als de foto’s hierboven.

Deze zijn van afgelopen vrijdag

Afbeelding

Afbeelding

Ennasil92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 22:47

freedomshet schreef:

Ik werk in de horeca en heb dus eindelijk voor het eerst in maanden een weekend vrij *\o/*
Kwa paarden (shetten) moet ik even kijken wie er toonbaar zijn.

Sowieso zou Femme meekunnen, die zit mooi in haar vacht (foto's van v
Gisteren)
Afbeelding
Afbeelding

En verder zou ik even moeten kijken wie er toonbaar zijn(Misha, mijn Tinker ga ik helaas niet meer meenemen ivm haar dracht, ze is 5 mei uitgerekend)

De eventuele andere shetten
Maestro (hier nog half in zijn zomervacht)
Afbeelding

Liedewij
Afbeelding

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 23:32

Ik kan ook zondag! Heb twee fotogenieke paarden in de aanbieding!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EHE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:30

Iemand die deze week voor mij model wil staan bij 3 bloesem bomen in Heiloo Noord-Holland?
Liefst met honden, als je een rustig paard heb kan dit ook.

https://www.facebook.com/EHEFoto/

xxVeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:09

Ik heb de komende weken ook tijd voor 1 op 1 shoots. Ik heb twee bloemenkransen en een aantal jurken. Ik ben zelf gezond, dus zolang ik me goed voel zou ik graag willen blijven fotograferen.
Afbeelding

freedomshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 11:21

Ik zoek nog 1 of 2 modellen voor morgen in Almere.

Onder de bloesembomen, je krijgt van 2 fotografen 3 gratis foto's gelevert.

Ik probeer nog een 3e fotograaf te zoeken.
De tijd is rond 2 uur en je staat ongeveer 30 min model, alleen portet.

I.v.m. Corona zul je zelf je paard moeten klaarmaken en is het echt fotograferen en weer weg.
Previeuws zullen op Instagram geplaatst worden zodat je alvast een beetje kunt zien.

We zouden je heel erg dankbaar zijn.

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 14:22

Hallo allemaal,

Op de locatie hieronder staan momenteel de bloemen heel mooi in bloei. Deze locatie bevindt zich in de buurt van Cothen (provincie Utrecht). Om de bloemen te bereiken moet eerst enkele honderd meter gelopen worden vanaf waar de auto geparkeerd kan worden.

Ter uitbreiding van mijn portfolio ben ik opzoek naar een (grote) hond die model wil zitten. Ik heb aankomende donderdag en vrijdag tijd om te shooten.

Ivm de corona zal minimaal anderhalve meter afstand worden gehouden, hiervoor is voldoende ruimte.

Voor een impressie van mijn foto's kan je mijn Instagram bekijken: https://www.instagram.com/juliadelangen ... fie/?hl=nl

Bij interesse stuur gerust een berichtje (liefst met een foto van de hond erbij). Bij meerdere aanmeldingen zal ik een model uitkiezen.

Afbeelding

Afbeelding

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:05

horserider22 schreef:
Hallo allemaal,

Op de locatie hieronder staan momenteel de bloemen heel mooi in bloei. Deze locatie bevindt zich in de buurt van Cothen (provincie Utrecht). Om de bloemen te bereiken moet eerst enkele honderd meter gelopen worden vanaf waar de auto geparkeerd kan worden.

Ter uitbreiding van mijn portfolio ben ik opzoek naar een (grote) hond die model wil zitten. Ik heb aankomende donderdag en vrijdag tijd om te shooten.

Ivm de corona zal minimaal anderhalve meter afstand worden gehouden, hiervoor is voldoende ruimte.

Voor een impressie van mijn foto's kan je mijn Instagram bekijken: https://www.instagram.com/juliadelangen ... fie/?hl=nl

Bij interesse stuur gerust een berichtje (liefst met een foto van de hond erbij). Bij meerdere aanmeldingen zal ik een model uitkiezen.

[ [url=m/w4E2dW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7h8ro0.jpg]Afbeelding[/url] ]

In het weekend heb ik eventueel ook de tijd voor een fotoshoot :)

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:27

GEZOCHT: HONDENMODEL

Om wat nieuwe ideeën uit te werken ben ik op zoek naar een hond die deze week model kan staan in de Lieskampen (Gameren). Als dank ontvang je 2 foto's op hoge resolutie zonder logo, extra foto's nabestellen is uiteraard mogelijk.

Ik ben deze keer opzoek naar een grote hond die de basiscommando's goed beheerst, extra 'kunstjes' zijn altijd leuk! Een puppy is ook altijd leuk! De hond hoeft niet los te kunnen, riem kan weggewerkt worden.

We zullen foto's maken tussen het raapzaad (gele bloemetjes) en in andere mooie stukjes natuur met mooi zacht licht.

Samengevat:
- Grote hond die de basiscommando's goed beheerst OF een puppy
- Extra 'kunstjes' zijn altijd leuk!
- Je bent deze week in de avond beschikbaar

Uiteraard worden de coronamaatregelen in acht genomen en vraag ik je om alleen te komen.
Graag aanmelden via een pb.

Afbeelding
Afbeelding

freedomshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:36

ik heb een pup/hond van 10 maanden oud, kent basis commando's en klein aantal leuke trucjes.
is nog wel aardig geïnteresseerd in andere honden maar het gaat steeds beter
kunnen opzich op locatie komen maar zal ik moeten afstemmen met mijn moeder.

Afbeelding
Afbeelding