Ik denk ook dat het op dat moment ook harder sneeuwde, toen ik net foto's ging maken (was nogal laat ), toen ging het super hard sneeuwen, terwijl het daarvoor zo mooi was . Bijna alle foto's van dat bruine paard (weet niet hoe die heet, sorry) zijn gewoon mislukt door een overdosis aan harde sneeuw .
Zo, ik kan weer wat meer hebben (niet dat ik na 10 min achter de laptop knallende koppijn heb ) Nu even stage opdracht maken en dan ga ik weer verder!
Amber_
Geplaatst: 07-04-13 19:04
Ik volg nog steeds hoor.... Super gave foto's zijn er gemaakt, ondanks die rot sneeuw
Helaas kon Gio niet mee, vanwege zijn gesnotter. Maar gelukkig is hij opgeknapt. Gisteren is hij door de Hengstenkeuring gekomen, met 37 punten ! Hij en nog eentje, waren door van de 8 nieuwe hengsten.
Ja hij staat er mooi bij! Hij was ook een heel leuk model Zie trouwens dat ik de blackfoto's allebei nog ff moet bijwerken morgen, als ik op mijn mobiel kijk zie ik nog een paar donkere groene stukjes die ik op de laptop niet zie nouja goed die doe ik morgen wel even
Meiden jullie hebben echt stuk voor stuk prachtige foto's gemaakt!! Elke keer als ik er naar kijk denk ik 'wow gaaf' Jullie hebben mn ventje er mooi op gezet, voel me wel echt trots als ik die foto's zie dat die schoonheid van mij is
Ik heb Conquest ook afgemaakt! Nu alleen Savanne nog, die komt er morgen aan! Helaas wat minder goede van Savanne en Conquest vanwege de sneeuw die wel erger werd, maar goed wel een leuk effect als er toch geen zon schijnt