Ik neem m'n cap sowieso mee, ik denk ook wel dat ik m gebruik! Ben nog nooit van Lady afgepleurd en ze is ook een heeeel rustig beestje, maar ik heb geen idee hoe ze zich gaat gedragen met andere paarden, dus ik neem m sowieso wel mee! Vind foto's zelf 'mooier' zonder cap, dus als Lady lekker rustig is wil ik best wel een paar fotootjes zonder cap!
Hmmm vergeet ik nog iets mee te nemen of vergeet ik nog iets qua voorbereiding? - Cap + rijkleding + nog ander vestje + jas - Snoepjes etc voor Lady om haar aandacht te vragen - Ingevet hoofdstel + zadel + gewassen zadeldekje + zweepje - Gewassen halsters + halstertouwen - Peesbeschermers (geen idee of ik ze ga gebruiken maar neem ze sws maar even mee) - Borstels - Lady is gewassen en wordt morgenochtend nog nagekeken / gepoetst op vieze plekken - M'n laarzen ga ik zometeen nog even poetsen - Trailer staat klaar en heb ook al even gekeken hoe lang het ongeveer duurt om dr er in te krijgen - Oh en ik heb genoeg mensen bij me die me helpen met switchen van spullen en om de aandacht van Lady te vangen zegmaar
Ohja en dat schema een paar pagina's terug; Bij het 'rust' vakje is er een nieuwe fotograaf gekomen, maar er is later ook weer iemand weggegaan toch? Welke is dat dan en betekent het dat ik op dat moment rust heb?
Ik ook, ben vooral bang dat Idinn morgen weer in de modder gelegen heeft. Gelukkig staat hij op het land en heeft hij waarschijnlijk te veel zin in gras
ooow en ik moet ook mijn schoenen nog schoonmaken, die zijn nogal heel erg vies
Voor wie wordt dit de eerste keer? Of ben ik de enige?
Ik denk dat het met Idinn wel goed gaat opzich. Vorige week heb ik een buitenrit gemaakt met 7 vreemde paarden en donderdag ook nog met een paard die hij kent en daar bleef hij super rustig onder! Dus ik denk dat dat wel goed komt
Hoelaat gaan jullie opstaan en weg? Ik ga denk ik 10 voor elf weg ongeveer, moet een uur rijden En dan sta ik half negen op denk ik, heb alles al klaar liggen
Wie heeft het adres nog een keer?? Door jullie vele geklets kan ik het lijstje niet terug vinden
finnens
Geplaatst: 13-04-13 22:46
Ik ben echt heeeel benieuwd wat voor foto's er uit gaan komen! Ik moet zo ook maar eens naar bed, maar ik heb geen zin
Adres: de Trochreed Boskwei 27 Roodkerk
Laatst bijgewerkt door finnens op 13-04-13 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
SCC
Geplaatst: 13-04-13 22:48
ik ben vanaf een uur of 8 bij mijn paardjes op stal. voeren en spullen klaarmaken enzo (mijn paardjes staan achter huis)
ik ben nu net een klein kind alles moet netjes en schoon en ik heb lichte spanning qua zenuwen XD hoop dat paardlief zo mooi schoon blijft als hij nu is. het is ook mijn eerste meeting !
en ik moet mijn schoenen nogmaals poetsen ( lees ze zijn mee geweest met blubber rijden en nu na 2 maanden opgepakt uit de kast)
en verkeerd rijden zal mij wel niet gebeuren ( woon dichtbij en reed er vaker langs als ik naar het PTC+ ging XD )
Iljavdm
Geplaatst: 13-04-13 22:48
Mn moeder is jarig dus vroeg eruit en rond half 12 weg denk ik! Huh een paar paginas terug stond: van sminiaweg 17 Wat is het ?