Ik heb gisteren tijdens een fotoshoot ook voor het eerst zo'n foto gemaakt, vanuit zo'n soort standpunt..
Stephzdesign
Geplaatst: 25-04-13 17:59
Fotos van Sam gaan nu op het forum. Razzle en Yara doe ik morgen. En eventueel fotos behind the scenes ... Ik moet nu echt namelijk verder met schilderen
Ik ga ook aan een topic beginnen kan niet langer wachten hihi!
Trouwens, ik heb geen account aangemaakt op het forum want ik heb er al zo veel... maar via deze weg wil ik graag even zeggen dat ik alle foto's echt geweldig vind en dat ik er superblij mee ben! Ze zijn prachtig!
Ola iedereen ik ga over 10 min de fotos van razzle op mijn facebook zetten en op het forum. als ik de link nog ergens kan vinden. Daarna alleen nog yara. daar zal ik zo gelijk aan beginnen
Ola iedereen ik ga over 10 min de fotos van razzle op mijn facebook zetten en op het forum. als ik de link nog ergens kan vinden. Daarna alleen nog yara. daar zal ik zo gelijk aan beginnen
Stephzdesign
Geplaatst: 28-04-13 16:38
Ik mag geen fotos op fb plaatsen ofzo :p.. word helemaal gek. fb haat me denk thanks voor de link
Channiiiej
Geplaatst: 28-04-13 16:38
Ik ben nu met Yara bezig Kon niet kiezen, dus heb wat meer foto's om te bewerken haha
Hierbij heb ik alle fotos van de modellen gepost op mijn facebook. Sorry dat ik bij sommige niet zoveel heb, maar mijn camera heeft bij die modellen gewoon heel raar gedaan waardoor de helft of misschien wel meer, mislukt was :s,, ik baalde daar behoorlijk van.. #zucht#