callychanel schreef:ik denk dat ik het niet ga redden om mee te gaan. Ik kom net de dag ervoor terug van vakantie en hoe laat is nog maar de vraag.
Maar ik wens jullie heel veel plezier..
Jammer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:callychanel schreef:ik denk dat ik het niet ga redden om mee te gaan. Ik kom net de dag ervoor terug van vakantie en hoe laat is nog maar de vraag.
Maar ik wens jullie heel veel plezier..
Jammer.Maar jij gaat tenminste op vakantie. Hopelijk hebben ze daar beter zomers weer dan hier in NL.
Bagheera_206 schreef:Het wordt vast erg gezellig en je kunt wss wel dingen vragen aan anderen en er zijn vast mensen bereid om je te helpen.![]()
Tnx voor de Remia tip!Ik zal vd week eens in de supermarkt kijken... Of is het alleen in de supermarkt bij jullie?
KBTP schreef:Bagheera_206 schreef:Het wordt vast erg gezellig en je kunt wss wel dingen vragen aan anderen en er zijn vast mensen bereid om je te helpen.![]()
Tnx voor de Remia tip!Ik zal vd week eens in de supermarkt kijken... Of is het alleen in de supermarkt bij jullie?
Ik werk in een supermarkt, anders kijk ik hoeveel ik er nog kan ritselen. Wij mogen die namelijk niet verkopen.. (vakantiepark)