Liefst neem ik iedereen mee maar dat gaat niet!
Goedzo @0091!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Ik heb niet iedereen op de reserve lijst staan, nee. Maar zoals ik al zei, mocht iemand geen reserve willen staan en iemand anders wel dan denk ik niet dat iemand dat erg vind. We hebben een diverse groep dus dat maakt niet uit
Liefst neem ik iedereen mee maar dat gaat niet!
Goedzo @0091!
celinetsjil schreef:Christel1 schreef:Ik had mijn hond Spikey (golden retriever) ook opgegeven, wij zijn blijkbaar niet uitgekozen maar komen we dan niet op de reservelijst?
Ik heb er ook 4 opgegeven maar geen 1 uitgekozen plus dat we ook niet op de reserve staan volgens mij missen er nog veel meer
AlwaysH schreef:celinetsjil schreef:
Ik heb jouw chihuahua's gewoon onder jouw naam opgegeven.Niet vier aparte modellen, gewoon gezamenlijk.Weet zo even niet wie maar er was nog iemand die twee honden onder een naam had?
Er zijn zes mensen, inclusief jij, die niet in de lijst staan. Met vijf modellen neem ik aan dat ik geen vijf reserves hoef te hebben.
@kelliiee1993, kan ik toch foto's van Gaya maken!
lovelyfiefy schreef:ik vind het inderdaad wel bijzonder dat je niet een complete reserve lijst heb gemaakt.
reserve lijst is over het algemeen ook altijd op volgorde van de stemmen,
dus op zich wel handig dat je dan op die manier dan ook door kan schuiven als er iemand niet kan.
weet iedereen ook hoeveel kans hij of zij maakt.
Citaat:MODELLEN:
1. Siebe (dus niet met mij maar mijn moeder waarschijnlijk) - AlwaysH
2. Happy - 0091
3. Diesel - boris_rakker
4. Gaya - kelliiee1993
5. Figo - [***]
RESERVE:
6. Tygo - Rivjenn
7. Ezra - Jenkins
8. Ivy - Myca
9. Spikey - Christel1
10. Luna - Brittjuh97
11. Roxy - SophieNemo
12. Bowie en Ziggy - Tanja_14
13. Yukki - Toverbal
14. Celinetsjil - Diva, Disney, Grom, Princes
lovelyfiefy schreef:Ik ga toch iets vragen.
heb de openingspost er net voor door gelezen maar kan het niet vinden.
Stond het al vast dat jou hond mee zou gaan als model AlwaysH?
Ik kan hier niks over vinden, maar ik vind wel dat dit vermeld had moeten worden
ivm het stemmen op modellen, als jouwe sowieso mee zou gaan, dan hoefde daar niet op gestemd te worden.
Hoop dat ik het zo duidelijk verwoord.
kelliiee1993 schreef:lovelyfiefy schreef:Ik ga toch iets vragen.
heb de openingspost er net voor door gelezen maar kan het niet vinden.
Stond het al vast dat jou hond mee zou gaan als model AlwaysH?
Ik kan hier niks over vinden, maar ik vind wel dat dit vermeld had moeten worden
ivm het stemmen op modellen, als jouwe sowieso mee zou gaan, dan hoefde daar niet op gestemd te worden.
Hoop dat ik het zo duidelijk verwoord.
Om even brutaal te antwoorden, volgens mij ging als ik het zo zag in een post van TS, ging haar hond sowieso al mee.
AlwaysH schreef:Nee, het stond niet in de openingspost, heb daar namelijk geen lijst staan.
Heb het overigens wel in de PB gezet zodat mensen er van op de hoogte waren, dat er op Siebe niet gestemd hoefde te worden. Mensen die wel op Siebe hebben gestemd hebben hun stem nog aangepast. Dus alle stemmen zijn naar de anderen gegaan.