De zonsondergang duurt helaas zo kort dat er maar twee modellen mee kunnen, en na het stemmen zijn daar de tinker Bandit en Quarter Summer uitgekomen als favoriet van de fotografen.
Het lastige met honden bij zonsondergang is dat ze zo klein zijn dat ze in een heuvelachtig landschap al snel wegvallen tegen de achtergrond en het lastiger is om er mooie silhouet foto’s mee te maken. Dus ik denk dat het een goed idee is om voor honden een meer geschikte locatie te zoeken inderdaad, als we een zonsondergang shoot willen
Ik hoop inderdaad dat er 10 maart ook zo'n blauwe lucht is De zonsondergang is de afgelopen dagen prachtig geweest!
Het zou leuk zijn als we vrijdag of zaterdag nog een beetje sneeuw krijgen voor een sneeuw shoot! Die staat er netjes bij, mirriej! Ik heb het al behoorlijk druk rond het weekend, maar wie weet kan ik een aantal uurtjes vrij maken. Als er nog meer fotografen en modellen tijd hebben, laat maar weten. Dan kunnen we er misschien een kleine meeting van maken en bij meerdere modellen langs gaan.
Mochten jullie in de buurt van Beek komen dat weekend, ik heb die zaterdag een wedstrijd, dus goed gepoetst is die van mij toch al voor eventuele sneeuwfoto's.
De paasvee jaarmarkt houd ik in gedachte Ik ging er vroeger heel vaak heen. Welke dieren/rassen hebben ze dit jaar in de tent? Laatste keer dat ik er was stonden er alleen ezeltjes
Ja ze doen om het jaar paarden/ezeltjes en dit jaar dus paarden. Ik geloof dat ze wat friezen al hadden en dus die 2 draken van mij. Verder eigenlijk geen idee!
Wat leuk, ik zet het in ieder geval in mijn agenda
Ik ben al jaren niet geweest omdat ik destijds die trekpaard veulentjes zonder staart altijd zo sneu vond Maar dat is vanaf dit jaar hopelijk helemaal afgelopen!
JPTinkers
Geplaatst: 27-02-18 18:39
Beetje genoten van de sneeuw (voor ik me verstapte en mijn kuitspier scheurde )