Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TequilaRos schreef:Gaan we een knoop doorhakken?
Mijn opinie: Volgens buienradar wordt het bewolkt, niet handig met een zonsondergang meeting.
Er zijn een hoop mensen die van ver moeten komen en dus op tijd willen weten of het doorgaat of niet.
Misschien handiger om vanavond af te blazen en voor volgende week een ander topic te openen? Dan zijn we misschien met wel genoeg fotografen en modellen. Nu is iedereen in onzekerheid.
Mocht het doorgaan vanavond, dan ben ik graag aanwezig hoor, maar de beslissing is aan jou SeaSide.
scheffersxx schreef:TequilaRos schreef:Gaan we een knoop doorhakken?
Mijn opinie: Volgens buienradar wordt het bewolkt, niet handig met een zonsondergang meeting.
Er zijn een hoop mensen die van ver moeten komen en dus op tijd willen weten of het doorgaat of niet.
Misschien handiger om vanavond af te blazen en voor volgende week een ander topic te openen? Dan zijn we misschien met wel genoeg fotografen en modellen. Nu is iedereen in onzekerheid.
Mocht het doorgaan vanavond, dan ben ik graag aanwezig hoor, maar de beslissing is aan jou SeaSide.
Ja ik heb gisteren al uitgesteld met het helemaal wassen van mijn paard. Ik wil nu toch echt graag iets weten. Heb Priscilla al pb gedaan maar nog geen antwoord. Ik wil graag komen maar het is zonder trailer al 2 uur rijden vanaf mij. En ik heb geen zin om vanavond daar aan te komen en dat het dan niet doorgaat of de helft komt niet..
SeaSide schreef:Ik wil graag even een overzichtje van de modellen en fotografen die zaterdag kunnen.
zaterdag 29 juli
fotografen
1 Lora22
2 love_mandy
3 Femke (via FB aangemeld)
4 tequilaros
5 kiomiamigo
6. Annelies Kemp (FB)
7. Diana Breed laagland (FB)
modellen
Reynir- Reynir
Scheffersxx - Gigy
pinkie87 - Nox
Seaside - Jack
sannerebek - ?
reserve
Fries- Vlimmen
Tinker - Tully
last-minute reserve paarden
Rosa of sia
martje
Mochten we minder dan 5 modellen en 5 fotografen hebben verplaatsen we de meeting naar zaterdag 29 juli
kiomiamigo schreef:Mijn dochter kan, maar is het wijs dat zij daadwerkelijk ingedeeld word? Het is voor mij ook de eerste keer hierbij aanwezig te zijn net als voor haar, we zijn dus beide niet op de hoogte van het hoe en wat rondom een meeting. We/zij willen ook zeker geen andere fotografen in de weg staan.