Die ga ik zo bestellen voor shoots, gewoon voor mezelf ook. Zal ik het meenemen naar de meeting? Één van de modellen die zoiets wel ziet zitten bij het kostuum?
Bamii
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-16 12:54
Dat is wel leuk Mariett! Met toneel gebruiken we ook 3 van zulke lantaarntjes, zal eens kijken of ik die misschien mee mag nemen.
Ik heb wel paaltjes, maar geen lint Overigens was niet niet de bedoeling om volledige los foto's te maken in een paddock, omdat ik dat minder bij het thema vind passen en het al best lang is voor de paarden. Maar met rook is natuurlijk wel heel gaaf! Dat zou wel super in het thema passen!
Ik heb overigens 2 extra fotografen gevonden, dus Swift, jij mag sowieso mee!
Ik zou wel even willen zeggen: ik heb maar één pakje rooktabletjes en ik vond ze best duur. Daarom zou ik ze eigenlijk het liefst alleen willen gebruiken als ik zelf de foto's maak Maar een paddock lijkt mij goed voor de rook-foto's. Paarden kunnen dat namelijk best eng vinden, en als je er bijvoorbeeld op wil zitten met die rook, dan is het net even wat veiliger met 'omheining' en portretfoto's los met rook lijkt mij ook tof! Alleen ik heb dus niet onwijs veel tabletjes
Dat lijkt mij erg fijn om te doen, dan hebben we lekker veel en voor iedereen! Hoeveel rook? Ja, niet onwijs lang, zo'n 30 seconden denk ik? Er komt wel een mooie hoeveelheid uit.
Ik had 20 gekocht in een rood doosje (wel kleurloze rook trouwens) en ik wil best investeren in nieuwe
15 euro valt me nog mee, als we het delen is dat rond de 1 euro pp.
Hoe erg vinden jullie het trouwens om een stukje te lopen van parkeerplek naar de fotoplek (+-10 min)? Ik weet niet hoeveel spullen de fotografen (en sommige modellen) mee moeten sjouwen.
Oh, en heeft iemand misschien heel toevallig een barok hoofdstel of iets in die aard te leen? Ik kon vrij goedkoop eentje op de kop tikken, maar ik vertrouw de verkoper niet zo erg meer (niet of heel gebrekkig reageren)
Ik vind het ook geen probleem om wat geld bij te leggen voor de special effects
Ik heb nog wel een barokke sidepull liggen, kun je die gebruiken?
Dat zou super zijn! Ik rij haar wel eens op een touwhalstertje buiten, maar ligt een beetje hoe druk/rustig ze is. Heb je misschien een fotootje daarvan? Misschien dat er nog een riempje voor een bit bij gestopt kan worden.
Nu we het toch over bijdragen enzo hebben, is een MUA ook leuk? Ik heb geen idee wat die bijdrage is, dus als ik nu door draaf moeten jullje het zeggen hoor, ik ben snel enthousiast . Toen ik in bepaalde fb groepen een oproepje had geplaatst voor fotografen waren er toch wel veel leuke reacties.
Paulien er zijn genoeg fotografen voor een 5e model en dus ook voor een 9e en 10 fotograaf! Je mag mee!
Is er nog plek voor een fotograaf? Zou ook wel mee willen, eventueel op reserve, ben er lang uit geweest, maar heb er weer helemaal zin in om weer te gaan beginnen
Runa
Geplaatst: 10-09-16 20:24
Het is diezelfde als in de foto's die Mariett had gemaakt Het is een maat full, er zitten wel ringen aan waar je misschien een bit aan zou kunnen doen, maar je kunt ook kijken of je misschien een (smal) kopstuk hebt liggen (zo een zonder vaste keelriem ofzo) die je eronder kan doen.
Ohja, bijpassende teugels heb ik niet, die op de foto wilde ik zelf gebruiken namelijk (er zitten nu bruine springteugels aan, niet helemaal sprookjesachtig haha)
Mocht iemand verder nog op zoek zijn naar spullen, ik wil eventueel wel wat dingetjes uitlenen. Ik heb bijvoorbeeld nog twee voortuigen liggen (ik denk dat ik er zelf ook eentje ga gebruiken maar ik weet nog niet welke), en ik heb nog wat capes en van die grote riemen voor om je middel of over je schouder.
Ik ben momenteel bezig met een sidepull hoofdstel zonder bakstukken, vrij simpel maar wel met een 'middeleeuwse' knipoog. Is morgen denk ik wel klaar, dan kan ik (even via PB denk ik) een paar foto's opsturen!
Leuk dat ik mee mag. De locatie was B'zwaag geworden toch? En was er al een datum geprikt? Ik heb het namelijk niet echt meer gevolgd omdat ik niet had verwacht alsnog mee te mogen