Is iedereen het er dan mee eens een half uur later te doen? Dan hebben we de ochtend en de middag compleet :-D (moet alleen nog Ff iemand voor goed weer zorgen)
Ik doe mn nieuwe oranje Vinur-shirt aan. Oranje touwhalster bij Vinur. Broek moet ik Ff kijken, want ik ben op t moment een beetje broekloos :-o
horserider22
Geplaatst: 25-05-16 22:25
Een half uur later vind ik goed Ik denk dat het het handigste is om zaterdag te beslissen of we de meeting door moeten laten gaan.
hey jongens ik wou even nog mijn excuses aanbieden voor het rommelige toppic en mijn slechte reactie enz enz ik had niet gedacht bij het maken dat er zo veel bij zou komen kijken ik kan waarschijnlijk wel vervoer regelen maar dan moet ik wel even weten of het door gaat zondag dus dat laat ik zo snel mogelijk weten
Op dit moment worden er onweersbuien verwacht in de middag. Als zaterdag de verwachting nog steeds slecht is, ben ik er in ieder geval niet bij zondag. Gezien het voor mij relatief ver is, ga ik dat risico dan niet nemen.
Hij heeft maar een paar dagen in Houten gestaan, daarna een tijd in Harmelen en nu in Ede bij mijn instructeur op stal. Ik woon zelf in Utrecht maar hij heeft op deze stal als hengst een heerlijk leven (sociaal contact, weidegang, paddock etc.). Vandaar mijn keuze om hem te verhuizen
Ik denk inderdaad dat dat handig is, ik ben morgen de hele dag aan het werk maar ik wil best een app groep aanmaken. (als er iemand niet aan het werk is dan is dat misschien handiger)
Ik werk morgen ook de hele dag en zit niet te wachten op hele dag door appjes tijdens het werk. (wat vaak in praktijk wel gebeurd met die groepsapps. Heb er om die reden recent ook weer 1 uit gegooid). Erna ben ik bij de paarden. Ik houd het topic wel in de gaten of het daadwerkelijk doorgaat zondag, en lucky80 heeft mijn nummer ook.
Is het een idee om om vanavond 20uur definitief een beslissing te maken of het door gaat? Tegen die tijd is de verwachting meestal redelijk accuraat en dan hoeft niet iedereen de hele dag/avond het topic in de gaten te houden
Livawi
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-16 08:22
ik zou het graag wat eerder willen weten aangezien ik dan zeker ben met vervoer regelen
Ik kan wel even een appgroep maken als mensen mij hun nummer pb'en. Hopelijk hopelijk wordt het weer beter!
horserider22
Geplaatst: 28-05-16 10:41
Maritte heb jij mijn nummer misschien nog van een van de andere appgroepen (van de fotomeeting in ede of sprookjesmeeting bij de soesterduinen)?
horserider22
Geplaatst: 28-05-16 13:28
Jammer dat het weer zo slecht voorspelt wordt. Ik twijfel wel een beetje en hoop dat de weersverwachting bijdraait. Tenslotte werd voor vandaag ook regen voorspelt en hier is het best warm,droog en zonnig, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.
Ik lees het hier wel of het doorgaat of niet, ik heb in iedergeval een vriend die fotograaf is die met mij mee wilt komen en daar dan ook foto's komt maken? Is dat oke?
Op de buienradar 24 uur vooruit staat wel echt serieus veel regen voorspelt in de periode van de meeting. Maar inderdaad, voor vandaag was ook heel slecht weer voorspelt en het is hier echt prachtig weer....