Paard & Jurk Meeting 28 Mei, Egmond aan Zee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:07

Fionami schreef:
Ik ga deze week kijken bij een bedrijf dat jurken verhuurd. Dit zodat ik alvast een jurk kan reserveren voor de datum.

Hebben jullie nog voorkeur voor een bepaalde kleur of jurk?

Tevens ben ik benieuwd welke set jullie het liefst willen zien.

Dus mochten jullie leuke ideeen hebben qua jurk o.i.d. zijn ze welkom. Kan nu nog alle kanten op.

Ik zou ook gaan voor het rode dekje! Hoewel, als je een rode jurk hebt die zo lang is en over de kont en het dekje valt, dan is het zwarte dekje misschien wel mooier en rustiger! Hier zou ik wel rekening mee houden. Ook als de kleuren niet zo goed bij elkaar passen zeg maar ;)

Het portugese hoofdstel vind ik wel top!

Fionami

Re: Paard & Jurk Meeting 28 Mei, Egmond aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:17

Zoals gezegd ben ik vandaag voor een jurk gaa kijken maar mensen...ik kwam een jasje tegen met een mega sleep eraan. Zwart met wat goud bij de mouwen. Echt een leuke jurk daarbij kon ik nog niet zo zeer vinden maar dat jasje is wel erg gaaf. Ik zal zo een foto plaatsen en dan nog graag jullie mening.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 20:44

Leuk! Ben benieuwd!

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 22:38

Hier heb ik er een rode met gouden jurk onder. Ik weet niet of ik er zo waus van ben of dat ik beter een rode (?) gala jurk er onder kan dan zodat het jasje ook nog uit kan.

Afbeelding

De achterkant van het jasje. Er zou ook een rood of eventueel goud draad of lint door heen kunnen.

Afbeelding

Het jasje heeft gouden draad door het kant gedeelte. Verder kan de hele zwarte flap over Win zijn kont. Maar nu dan dus nog iets voor er onder want wat ik nu aan heb vind ik niet zo geweldig en zoals ik zei, misschien ook leuk als het jasje uit kan en er een mooie jurk onder zit,

Afbeelding

Niet de meest duidelijke fotos maar zo hebben jullie een idee.

Melanthe0396

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 17:23

Ik ben nog even op jacht gegaan naar inspiratie foto's voor paard en jurk.
Persoonlijk ga ik natuurlijk wel voor wat meer interactie met het paard, maar deze foto's komen van een modellensite af, dus draait het meer om het model.

Zijn niet allemaal even mooi, maar misschien zijn de ideeen wel leuk.

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11.
Afbeelding
12.
Afbeelding
13.
Afbeelding

haha, het zijn er iets meer geworden dan ik dacht :') :Y)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-16 21:42

Fionami schreef:
Hier heb ik er een rode met gouden jurk onder. Ik weet niet of ik er zo waus van ben of dat ik beter een rode (?) gala jurk er onder kan dan zodat het jasje ook nog uit kan.

[ Afbeelding ]

De achterkant van het jasje. Er zou ook een rood of eventueel goud draad of lint door heen kunnen.

[ Afbeelding ]

Het jasje heeft gouden draad door het kant gedeelte. Verder kan de hele zwarte flap over Win zijn kont. Maar nu dan dus nog iets voor er onder want wat ik nu aan heb vind ik niet zo geweldig en zoals ik zei, misschien ook leuk als het jasje uit kan en er een mooie jurk onder zit,

[ Afbeelding ]

Niet de meest duidelijke fotos maar zo hebben jullie een idee.

ik zou dan inderdaad gaan voor een gala jurk, zo heb je ook meer afwisseling in je foto's.
dan zou je het jasje met portrait bv uit kunnen laten en met rijden aan kunnen doen? noem ook maar wat haha

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 09:27

Goedemorgen,

Ik ga maandag kijken voor deze jurk. Niet huren, maar koop. Kleur was misschien niet precies wat ik in gedachten had maar het model wel. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en hoe het zal staan.

Afbeelding

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 10:31

Ik vind t model heel gaaf!

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 10:43

mag ik me nog opgeven als model?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 11:57

Fionami schreef:
Goedemorgen,

Ik ga maandag kijken voor deze jurk. Niet huren, maar koop. Kleur was misschien niet precies wat ik in gedachten had maar het model wel. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en hoe het zal staan.

[ Afbeelding ]

ik vind hem ook erg gaaf! ik zeg doen

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 11:58

lianne484 schreef:

dat mag maar je komt dan wel helemaal onderaan de modellen lijst te staan aangezien de modellen al gekozen zijn

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 12:11

Wat een gave jurk !

Ik weet alleen niet of ik 100% mee kan zijn veel dingen tussen gekomen kwa werk enzo bla bla

Hou jullie zeker op de hoogte maar dan weten de reserve modellen hier a wel van

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 12:27

celinetsjil schreef:
Wat een gave jurk !

Ik weet alleen niet of ik 100% mee kan zijn veel dingen tussen gekomen kwa werk enzo bla bla

Hou jullie zeker op de hoogte maar dan weten de reserve modellen hier a wel van

Wanneer laat je weten of je op zeker kunt?

De moeder van onze 1e reserve heeft laten weten dat ze direct op zoek gaat naar een gave jurk als duidelijk is of ze mee mag.

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 17:54

Strasshorse schreef:
lianne484 schreef:

dat mag maar je komt dan wel helemaal onderaan de modellen lijst te staan aangezien de modellen al gekozen zijn

Is het een lange reserve lijst. Ik kan de lijst nu niet zo vinden.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 22:58

lianne484 schreef:
Strasshorse schreef:

Is het een lange reserve lijst. Ik kan de lijst nu niet zo vinden.

dit is de lijst:

Modellen:
- Flower1 / Shyso / Few spot appaloosa / Foto paard / Foto paard / Foto jurk
- Celinetsjil / Star / Haflinger x New forest / Foto paard / Foto paard / Foto jurk
- Fionami / Winzzent / Fries / Foto paard / Foto paard / Foto jurk komt ook nog, portugese set
- Melanthe0396 / Azharu / Arabisch Volbloed / Foto paard / Foto jurk
- merry98 / Indyana / Haflinger met super lange manen / Foto paard / Foto paard

Reserve modellen:
- Mandy (geen bokt) / Lady / Valk pony / Foto paard / Foto jurk komt nog
- knolle_krack / Zylvester / Kwpn / Foto paard / Foto paard / Trouwjurk, foto komt
- gebokt / Finnin / Connemara / Foto paard / Foto paard / Jurk moet nog gekocht worden
- Linsey1998 / Toliene / mini shet (kan vrijheidsdressuur) / Foto paard / Foto paard / Jurk moet nog of gehuurd worden
- Tirsaaah / Zolane / Kwpn (tuiger) x Engels Volbloed / Foto paard / Foto paard / Foto jurk komt nog
- Cheverly (geen bokt) / Shetlander / Foto paard / Foto jurk 1 / Foto jurk 2
- Fay / Plukkie / Shetlander / Foto paard / Foto jurk komt nog
- Aniita / Imke / Fries / Foto paard / Foto paard / foto jurk komt nog
- Maud (geen bokt) / Jolie / Shetlander x Welsh / Foto paard / Jurk moet gehuurd worden
- _nfcd / Ziebe p, Dakota of VaVaVoom / Foto Ziebe p / Foto Dakota / Foto VaVaVoom / Jurk wordt naar gezocht

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 11:29

Ik houd het weer voor zondag 28 Mei even in de gaten.
Gisteren toevallig zelf nog op het strand geweest en lag helemaal vol met mensen, zelfs op de activiteitenstranden. Ondanks dat het dan is toegestaan is het niet haalbaar met zoveel strandgasten.

We zouden de meeting dan naar de avond kunnen verplaatsen met een avondzonnetje als de modellen en overige fotografen daar ook mee akkoord gaan? (echt alleen bij heel warm weer en dat het strand zo vol ligt) is met die hitte voor de modellen ook fijner

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 11:32

Zou voor mij opsich geen probleem zijn maar ik wil niet heel laat thuis zijn aangezien ik de dag erna 2 meetings heb...

Oh en ik heb geen auto dat weekend... We zouden al carpoolen volgens mij maar is er dus iemand anders die kan rijden??

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 14:16

Ik wil de meeting dan rond 6 uur starten. Dus rond 9 uur dan weer klaar. Half 10 gaat de zon helemaal onder. De temperaturen zakken wel weer af einde van deze week dus ik kijk het even aan

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:50

Voor mij is het allebei prima qua tijd!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 19:26

Ik weet niet of ik savonds wel kan. Heb een feestje staan in de avond. Denk er nog ffies over na want wil daar ook graag zijn maar ik snap het punt wel.

Met veel mensen op t strand is het idd geen doen om er ook nog te gaan fotograferen.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 21:30

S_en_Z schreef:
Ik weet niet of ik savonds wel kan. Heb een feestje staan in de avond. Denk er nog ffies over na want wil daar ook graag zijn maar ik snap het punt wel.

Met veel mensen op t strand is het idd geen doen om er ook nog te gaan fotograferen.

Nee en het was de laatste tijd wel droog maar niet super mooi weer natuurlijk maar nu met die hitte golf gaat iedereen meteen het strand op, even geen rekening mee gehouden haha, nu zakken de temperaturen aankomend weekend weer maar ik weet nog niet wat het die week doet, dus zeg het maar alvast optijd zodat iedereen er rekening mee kan houden, na 7en mogen paarden op het gehele strand dus niet alleen op het activiteitenstrand

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:49

Opzich is het voor mij geen probleem. Graag wel even paar dagen van te voren melden.

Ik heb de jurk gekocht. Zat te twijfelen tussen een donker rode welke ptachtig stond. Maar deze heeft langere sleep voor over win zijn kont.

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:35

oeps, ik zie dat ik niet meer gereageerd heb en was er vanuit gegaan dat ik zaterdag met zylvester model stond maar ik zie me nu op de reserve lijst staan? klopt dat?

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:58

knolle_krack schreef:
oeps, ik zie dat ik niet meer gereageerd heb en was er vanuit gegaan dat ik zaterdag met zylvester model stond maar ik zie me nu op de reserve lijst staan? klopt dat?

even alles terug gelezen haha.. ik liep een beetje achter. ik dacht dat het as zaterdag was stom stom stond in me agenda!! ik hoor het we als ik alsnog als model met me knappe zylvester kan komen.

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:14

Strasshorse schreef:
Ik wil de meeting dan rond 6 uur starten. Dus rond 9 uur dan weer klaar. Half 10 gaat de zon helemaal onder. De temperaturen zakken wel weer af einde van deze week dus ik kijk het even aan

Goed plan toch!