Murosch schreef:Lijkt me niet echt geslaagd om een jaarling aan de hand te hebben terwijl je probeert te fotograferen hihi
Goed punt haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Kent iemand anniekasaur misschien persoonlijk? Ze heeft nog niet weer in het topic gereageerd nadat haar beide paardjes zijn uitgekozen en ik heb haar 2 dagen geleden een PB gestuurd om dit te vertellen, maar ze is nog niet weer online geweest.
sunny44 schreef:Voorspellingen lijken nog steeds goed, duimen dat het zo blijft![]()
Nog een paar vraagjesWat heeft voor de fotografen de voorkeur. Gevlochten manen of los? En heeft het toegevoegde waarde dat ik een leuk jurkje aantrek voor bij portret foto's of fotograferen jullie liever alleen de paarden?
IsaCalixa schreef:sunny44 schreef:Voorspellingen lijken nog steeds goed, duimen dat het zo blijft![]()
Nog een paar vraagjesWat heeft voor de fotografen de voorkeur. Gevlochten manen of los? En heeft het toegevoegde waarde dat ik een leuk jurkje aantrek voor bij portret foto's of fotograferen jullie liever alleen de paarden?
Hey SaskiaDe vorige keer vond ik een jurkje ontzettend leuk lijken!
Murosch schreef:Ik heb nog steeds geen contact met Anniekasaur kunnen krijgen. Rocky1 zou jij dit willen proberen? Het gaat wel om 2 modellen, dus wel belangrijk dat we even bevestigd krijgen dat ze er is.
Zoals het nu lijkt wordt het 25 graden en zonnig. Wil iedereen erom denken om genoeg te drinken mee te nemen?