Ik ben niet zo tevreden over m'n foto's. Moet nog te erg wennen aan m'n nieuwe camera. Dit was pas de eerste keer dat ik er écht mee aan het oefenen was.
Herkenbaar Denise, jammer dat je niet zo tevreden bent. Weet je ook waarom je niet tevreden bent of wat er misschien mis ging?
Ik heb mijn camera ook nog niet zo lang en merk dat bij mij de rijfotos niet allemaal scherp zijn, weet niet zo goed waar het aan ligt dus dat is misschien een kwestie van oefenen. Maar 2.8 is ook wel een uitdaging met beweging Heb m ook op single focus staan omdat ik de continue niet fijn vind werken. Denk dat 't een combi is van single focus, 2.8 en beweging, denk dat ik wat meer moet oefenen met die continue.
Ik ga deze week ook verder met de foto's, zal nog lastig kiezen worden als je d'r max 10 mag afgeven haha!
Ik had zaterdagavond om 22.00 ja gezegd tegen een collega om voor haar te werken op zondag. In de veronderstelling dat jullie compleet waren. Stuurt ts uurtje later een berichtje
Faelynn
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-16 15:01
Heel mooi Wilke! Bewerking geeft inderdaad ook een mooie sfeer, zou niet weten hoe ik dat moet doen Mijne daarom ook helemaal onbewerkt, naja behalve de teugeltjes er af dan
Oeh ook heel erg mooi Daniëlle! Leuk zo'n heel ander plaatje terwijl we een paar meter van elkaar af zaten haha
Heb gister de foto's van Daniëlle afgemaakt en gemaild, vandaag begin ik aan de portret foto's van Elvira
deniseqn
Geplaatst: 12-04-16 10:48
Veel foto's zijn te donker, net niet een lekker moment vind ik of ik stoor me aan de totaal geen scherpte-diepte op de achtergrond van mijn simpele lensje . O ja, en dan was het een leuke foto zag je dat het paard een hanglipje had of z'n ogen dicht .
Enfin, ik heb wel enkele foto's waar ik nog wel blij mee ben gelukkig .
Jammer denise, maar liever een foto iets te donker dan onscherp. Het zijn wel dingen waar iets aan gedaan kan worden, net niet een lekker moment is denk ik een kwestie van oefenen en op burstmodus schieten, geen scherpte diepte, andere lens? En ja die hanglip of ogen dicht is gewoon pech hebben haha . Maar meestal kan je wel bij ogen dicht een ander oog er op zetten van een andere foto. Wel fijn dat er nog goede tussen zitten! Ziet er prima uit toch!
Ik heb iets te enthousiast gewerkt en ben dus al klaar 'Voordeel' van thuis zitten; te veel tijd hebben. De foto's zijn hier te vinden: [FK] [FOTO] Er was eens...
Ik heb voor Michelle en Elvira even een apart mapje aangemaakt, hier zal ik alle gelukte foto's plaatsen, hij is nu nog niet helemaal af, maar jullie hebben iniedergeval vast iets dit is de link er naar toe http://bestelpagina2.weebly.com/10-april.html
Bo_San
Geplaatst: 17-04-16 19:14
Hoi Allemaal, sorry duurde even de foto's. Dit zijn mijn eerste proefjes. Ik zit nog even te zoeken naar de sfeer die ik wil brengen. Of wat meer bewerken, of meer naturel, wat vinden jullie? Deze zijn meer bewerkt (voornamelijk sfeer aangebracht, niet teveel veranderd vanuit het origineel, meeste). paar rijfoto's en paar jurk foto's. De rest volgt nog Er staan er meer in het Flickr album: https://www.flickr.com/gp/139429228@N08/pa6g80