[P+H] The purple fairytale forest, het Hallerbos!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Rianna_

Re: [P+H] The purple fairytale forest, het Hallerbos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:40

ja klopt heb je veel meer ruimte maar is nog wel een stuk lopen hoor naar het bos toe het is parkeren zeg maar langs het bos.het is niet echt een parkeerplaats, Op een gegeven moment stonden de auto's aan de linker kant en aan de rechterkant van de weg geparkeerd.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:43

Goh, je zit wel direct aan het ruiterpad. Wij parkeren altijd standaard daar. Maar heb zelf eens geweten dat het daar ook verschrikkelijk druk was, en dit voor die werken er überhaupt waren. Was echt de hel.. Zeker met een paard dat dus niet meer wou laden := Enfin, dat was wel op 1 mei en dus was iedereen thuis. Ik ga echt nooit meer die dag naar het bos, echt een ramp.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:52

_Rianna_ schreef:
ja klopt heb je veel meer ruimte maar is nog wel een stuk lopen hoor naar het bos toe het is parkeren zeg maar langs het bos.het is niet echt een parkeerplaats, Op een gegeven moment stonden de auto's aan de linker kant en aan de rechterkant van de weg geparkeerd.

Even als stille meelezer, afgelopen zaterdag geweest en was toen ook al overal zo vol, even opletten ook, je kan helemaal achterdoor ook niet meer makkelijk keren, en met trailer niet.

Tevens is het vanaf parking 1 dik 40 minuten lopen naar de plek waar ik toen gefotografeerd heb met de paarden, wat een van de weinige echt goede plekken was. Met honden ben je natuurlijk al stuk flexibeler :)

Naast het feit dat een stel fransen besloten had 1,5 meter direct achter de trailer te parkeren, was maar goed dat ze braaf te laden zijn :o

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 23:04

Afgelopen zondag heb ik deze foto gemaakt. Ik had de auto geparkeerd bij P1 en ben toen de hele tijd rechtdoor gelopen totdat je op een gegeven moment ook echt best schuin een bult op liep. Bovenaan had je een kruising/splitsing en daar zijn deze foto's genomen (zowel paard als fotograaf bevonden zich dus op een pad). Nadeel van deze plaats is wel dat er veel mensen lopen. Ik vond het daarentegen wel het mooiste stukje bos wat ik had gezien!

Afbeelding

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 23:13

Kimmetjee04 schreef:
Afgelopen zondag heb ik deze foto gemaakt. Ik had de auto geparkeerd bij P1 en ben toen de hele tijd rechtdoor gelopen totdat je op een gegeven moment ook echt best schuin een bult op liep. Bovenaan had je een kruising/splitsing en daar zijn deze foto's genomen (zowel paard als fotograaf bevonden zich dus op een pad). Nadeel van deze plaats is wel dat er veel mensen lopen. Ik vond het daarentegen wel het mooiste stukje bos wat ik had gezien!

[ Afbeelding ]

Dan vraag ik mij wel af of je daadwerkelijk op het ruiterpad bent gebleven, aangezien de paarden voor die steile heuvel (die echt rechtdoor is vanaf P1 gezien) alleen maar naar links mogen, en er daar geen wandelpad is voor voetgangers, deze mogen enkel rechtdoor de heuvel op :o
Al kan het zijn dat ik mij vergis hoor ;)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 23:20

Dat was inderdaad geen ruiterpad, maar de paarden liepen aan de hand mee en de boswachter vond het prima :)

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 23:22

Jets schreef:
Dat was inderdaad geen ruiterpad, maar de paarden liepen aan de hand mee en de boswachter vond het prima :)

Dan heb ik niks gezegd :)

Lieselotte44

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:01

Wat gebeurd er met de meeting als het weer tegenvalt? Ze voorspellen namelijk niet zo'n denderend weer voor zondag..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 20:35

De voorspellingen zijn inderdaad niet echt geweldig...

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 00:26

Inderdaad, het is voor mij een behoorlijk stuk rijden, als we dan in de regen staan is dat wel heel zonde..

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:41

Gaat het door?

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 22:22

Aangezien er nog steeds niet bekend is op welke parking er afgesproken gaat worden, en ik tot zondagnamiddag geen internet tot mijn beschikking heb (heb geen smartphone), ga ik noodgedwongen moeten afhaken voor de meeting van zondag... Heel jammer dit. :\

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 23:47

Elfie schreef:
Aangezien er nog steeds niet bekend is op welke parking er afgesproken gaat worden, en ik tot zondagnamiddag geen internet tot mijn beschikking heb (heb geen smartphone), ga ik noodgedwongen moeten afhaken voor de meeting van zondag... Heel jammer dit. :\

Tot hoe laat heb je internet?
Ben druk in de weer met de parking en heb er verschrillende mensen over gesproken. Alleen komt er niet echt iets geweldigs uit. Het zal sowieso heel druk worden en dan is normaal parking 10 het handigst, maar daar zijn sochtends allemaal joggers...
Dan blijft parking 1 over. Alleen het weer gooit weer roet in het eten en als het geen geweldig weer is zullen er ook minder joggers zijn. Dit maakt de uiteindelijk beslissing moeilijk.

Maar als je graag een antwoordt wilt dan zeg ik voor nu parking 1 en dan met de deuren van de trailers open, dat niemand klem gereden wordt. Dit werd me namelijk aangeraden.

Hopelijk zie je dit nog op tijd. Hiervoor moest ik werken, waardoor ik het nog niet gelezen had.

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 08:22

Het weer is echt slecht morgen tot nu toe, maar dat kan nog veranderen.
Vind iedereeen het goed als ik vanavond rond 20.00 laat weten of het doorgaat?

Lieselotte44

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 12:24

Voor mij goed dat je vanavond nog iets laat weten. Je kan het weer altijd checken op buienradar.be die is bijna zo goed als altijd correct in het weergeven van het weer :) Voor morgen geeft ie nu wel echt heel de dag regen :/

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 12:43

Hoi allemaal,
Vanwege de best slechte weersvoorspellingen heb ik besloten om morgen niet naar het Hallerbos te komen. Het is voor mij bijna 500 km heen en terug en ik wil het risico niet lopen. Super jammer maar helaas..

Ik ben helaas vanavond pas heel laat terug dus ik kan het berichtje van Philippine niet afwachten. Maar uiteraard wil ik jullie allemaal veel plezier toewensen als het nog doorgaat.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 13:19

Ik zou eigenlijk met Susan meerijden, dan zou het voor mij nog te doen zijn, aangezien susan wel redelijk bij mij in de buurt woont. Nu wordt het vervoer voor mij dus ook lastig, en aangezien ik vanavond ook weg ben, is het voor mij ook niet zo handig om af te wachten, mocht ik uberhaupt vervoer geregeld krijgen. Ook ziet het weer er inderdaad niet echt goed uit...

Ik hoop dat er een reserve is die graag meegaat mocht het nog door gaan.

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 14:18

Tot nu toe is het weer echt de hele dag regen...
Ik ben bang dat dit niet meer gaat veranderen, dus wees voorbereid dat het jammer genoeg niet doorgaat.

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 14:20

Als mensen het leuk vinden ben ik zeker bereid om het te verplaatsen naar volgend weekend. Voor degene die dan kunnen. Dan wil ik het alleen wel kleinschalig houden. Laat het maar weten :)

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 15:12

Volgende week is prima!

Lieselotte44

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 19:01

Volgende week voor mij (Kyle) ook prima, kan wel enkel op zondag komen zondag heb ik zelf al een shoot op de planning :)

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 19:22

Dit is tot nu toe het weer en aangezien mensen van ver moeten komen, ben ik bang dat het hem niet gaat worden.

Afbeelding

Van degene die volgende week willen hoor ik het graag :)

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 21:04

Lieselotte44 schreef:
Volgende week voor mij (Kyle) ook prima, kan wel enkel op zondag komen zondag heb ik zelf al een shoot op de planning :)

Kan je zaterdag of zondag?
Aangezien er beide zondag staat :P

Lieselotte44

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:19

Phiep schreef:
Lieselotte44 schreef:

Kan je zaterdag of zondag?
Aangezien er beide zondag staat :P

Woops, Ik kan dus enkel zondag :D

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 16:12

Jammergenoeg nog maar van twee mensen gehoord dat ze zondag willen gaan, dit is wat weinig...