Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:Beste ruiters en paarden eigenaren het strand ligt bezaaid met enorme stenen, je kan je paard hier goed kapot rijden momenteel...
Deze foto is van vandaag, en zo is t halve strand!!
[ [url=m/t4LpiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop voor de ruiters en eigenaren dat ze hiervan op de hoogte zijn, voordat ze straks met een kapot paard huiswaarts keren..
Jullie zijn gewaarschuwd
NathalietjeB schreef:Beste ruiters en paarden eigenaren het strand ligt bezaaid met enorme stenen, je kan je paard hier goed kapot rijden momenteel...
Ik hoop voor de ruiters en eigenaren dat ze hiervan op de hoogte zijn, voordat ze straks met een kapot paard huiswaarts keren..
Jullie zijn gewaarschuwd
NathalietjeB schreef:Ff voor iedereen dit
Momenteel ligt het strand bezaaid met stenen, zowel fotografen als modellen dus opletten..
Kapotte apparatuur (door opspattend puin) of fotografen die er over struikelen of paarden die hoef/been problemen oplopen is ook niet fijn..
Zo ziet het strand er momenteel uit bezaaid met steen puin
[ [url=m/EBdine.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wk4VRh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat t strand zo snel mogelijk is opgeruimd, maar hou er in ieder geval rekening mee voor de meeting
OneAndOnlyx schreef:NathalietjeB schreef:Beste ruiters en paarden eigenaren het strand ligt bezaaid met enorme stenen, je kan je paard hier goed kapot rijden momenteel...
Jullie zijn gewaarschuwd
Nog stééds?! Mijn vader en broer hebben de EPE gefietst en mijn stalgenoot is ook al op het strand geweest weer, hoe kan dit?
Celine_Famke schreef:Gebeurd dat vaker de laatste tijd ?
Waar komt dat vandaan?