Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geshahquille schreef:oke dan wordt dat hem niet ik heb echt alleen een plekje in de middagNee middag is geen optie voor mij. En nogmaals er moet ook iemand aanwezig zijn die tussen door een paard van mij kan vast houden. Ik kan wel vijf minuten bij de een en vijf bij de ander gaan staan met BV portret en om en om ze los laten en rijden maar dan moet iemand aanwezig zijn om de ander vast te houden.
Phiep schreef:ja dat kan ik zal je op de reservelijst zettenKan ik me nog aanmelden als (reserve) fotograaf?![]()
Bokt naam : Phiep
Naam : Philippine
Website : http://creatingmomentsfotografie.jimdo.com
Ervaring : Redelijk
Apparatuur: Canon 70D + 55-250mm f/4
bobo2000 schreef:ik stuur je ff een pbIk kan evt wel vragen als model? Alleen ff vragen of de eigenaar van de pony kan! Gaat om een 2,5 jarige welsh a palomino hengst. [ [url=m/79VoSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moonshine schreef:ik kom uit zwaag (ligt naast hoorn) moet alleen ff kijken want heb al iemand mee en moet mijn spullen ook nog mee maar misschien dat er nog een vriend van mij mee gaat en dan komt hij ook met een autobobo2000 schreef:Ik kan evt wel vragen als model? Alleen ff vragen of de eigenaar van de pony kan! Gaat om een 2,5 jarige welsh a palomino hengst. [ [url=m/79VoSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk!
Is er iemand die vanuit hoorn/enkhuizen komt ? Of iemand die mij kan ophalen van station?
heartbeat999 schreef:ik stuur je een pbHallo allemaal!
Ik had gehoord dat jullie reserve lijstje op was met modellen?? ik heb Amanda gesproken bij de clinic dag en wil eventueel vrij houden die datum mochten jullie dat willen natuurlijk!!!
ik heb inderdaad nmprs/amha paardjes rondlopen en kan met een sulky komen mocht dat de wens zijn natuurlijk!
ik hoor het wel groetjes petra
Vagebond2003 schreef:Hoi allemaal,
Ik was heel erg blij dat ik te horen kreeg dat ik mee mag! Afgelopen weekend zijn we regiokampioen Z1 D/E geworden, waardoor we naar het NK mogen.![]()
![]()
Natuurlijk heel erg blij mee, maar hierdoor met ik helaas de fotomeeting afmelden.Het is dan niet zo'n mooie voorbereiding voor zowel de pony als mij, door de spanning die erbij komt kijken met zo'n (strand)meeting.
![]()
Ik zag dat de reserve datum 5 maart was, maar dan mag ik dus naar de Nederlandse... Als het weer nou een paar keer niet goed is, of er is iets anders, zou ik dan als nog misschien wel mee mogen? (als het na 5 maart is uiteraard).
In ieder geval wens ik jullie allemaal heel veel plezier, ik hoop dat jullie nog een ander knap model kunnen vinden!
heartbeat999 schreef:
heartbeat999 schreef:Onze hengst Dangerously in love happy valley horses
AMHA 91 cm goedgekeurd nmprs en kan ook aangespannen
[ Afbeelding ]
friesiszwart schreef:Vagebond2003 schreef:Hoi allemaal,
Ik was heel erg blij dat ik te horen kreeg dat ik mee mag! Afgelopen weekend zijn we regiokampioen Z1 D/E geworden, waardoor we naar het NK mogen.![]()
![]()
Natuurlijk heel erg blij mee, maar hierdoor met ik helaas de fotomeeting afmelden.Het is dan niet zo'n mooie voorbereiding voor zowel de pony als mij, door de spanning die erbij komt kijken met zo'n (strand)meeting.
![]()
Ik zag dat de reserve datum 5 maart was, maar dan mag ik dus naar de Nederlandse... Als het weer nou een paar keer niet goed is, of er is iets anders, zou ik dan als nog misschien wel mee mogen? (als het na 5 maart is uiteraard).
In ieder geval wens ik jullie allemaal heel veel plezier, ik hoop dat jullie nog een ander knap model kunnen vinden!
Jammer dat je niet deel kunt nemen maar super veel succes bij de komende wedstrijden. TOP