Persoonlijk dacht ik al dat dit er was. Zodat de modellen los konden staan met de mensen maar ook er eventueel makkelijker op kunnen
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-16 22:00
Ik citeer even vanuit de OP !
xWouter schreef:
Er zullen voornamelijk portret foto's gemaakt worden. Mochten we hier tijd voor hebben en er animo voor zijn kunnen we evt ook nog foto's in een paddock maken.
Maar volgens mij bedoel jij dat alle foto's in de paddock gemaakt worden? Of begrijp ik je verkeerd?
Alle foto's in de paddock lijkt me niet echt handig en eerlijk gezegd ook niet nodig denk ik. - tenzij t paard onwijs druk is. Maar als je alles in een paddock gaat doen moet je echt onwijs veel gaan bewerken..
Prince
Geplaatst: 09-05-16 09:29
Deel van de foto's in paddock is wel leuk. Dan kun je je paard compleet tuigloos houden.
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-16 09:59
laughterline schreef:
Alle foto's in de paddock lijkt me niet echt handig en eerlijk gezegd ook niet nodig denk ik. - tenzij t paard onwijs druk is. Maar als je alles in een paddock gaat doen moet je echt onwijs veel gaan bewerken..
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-16 09:59
Prince schreef:
Deel van de foto's in paddock is wel leuk. Dan kun je je paard compleet tuigloos houden.
Persoonlijk vind ik het mooier met een paddock zodat de paarden los kunnen staan. Is er overigens al een tijdschema bekend? En is er iemand die langs de trein komt?
Ik weet niet hoe Cookie die dag is of ze los kan, ze heeft normaal wel respect voor draden, maar ik kijk op dat moment wel of ze zonder tuig kan. Wil geen ongelukken veroorzaken!
Waar kom je vandaan Dshots?
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-16 18:56
Deetjeeuh schreef:
Anders zetten we één paddock op voor foto's daarin, en dan de andere gewoon zonder?
Dat kan ook!
xWouter
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-16 18:57
DShots schreef:
Persoonlijk vind ik het mooier met een paddock zodat de paarden los kunnen staan. Is er overigens al een tijdschema bekend? En is er iemand die langs de trein komt?
Heb toevallig vandaag een schema gemaakt. Zet hem vandaag online.
Helaas moet ik me afmelden voor deze meeting... vind het zo onwijs jammer, heb naar deze meeting echt heeel erg uitgekeken! Maar helaas even de beste keus. Heb naar xWouter een pb gedaan met wat uitleg, maar wilde het hier ook nog even neerzetten voor jullie. Hoop dat er nog een reservefotograaf mee kan en dat jullie een hele leuke dag hebben! Ben benieuwd naar jullie resultaten!