Wij doen graag ook weer mee op de nieuwe datum. Hoop dat ik het tegen die tijd in de gaten heb, ben niet altijd mega actief meer op bokt. Maar zal er op letten. Wat denken jullie qua periode? Net lente of al richting zomer?
Graag zou ik bij een nieuwe datum ook op de modellenlijst komen. Heb drie kinderen van 5 jaar (twee dames en een heer) en een red tri australian shepherd
SBB raad af of iig tot medio maart met paard en/of MTb in het dfw te komen
saskiaojan
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-16 10:12
Datum is nog niet bekend, denk ergens april/mei
_Milo
Geplaatst: 27-02-16 15:15
hobbelheks schreef:
SBB raad af of iig tot medio maart met paard en/of MTb in het dfw te komen
Ja het is echt nat daar. Vorige week met de hond geweest, moesten hele stukken tussen de bomen door omdat de paden ondergelopen waren
_l_amanda_l_
Geplaatst: 28-02-16 23:24
Niet alleen door het water, maar ze zijn met bosbouwwerkzaamheden bezig en de ruiterpaden zijn grotendeels aan bagger gereden... Fotootje van tien dagen geleden, op de rode route:
Ik val even binnen. Ik rij veel op de Utrechtse Heuvelrug; daar hebben ze soortgelijke paden gecreëerd tijdens de bosbouwwerkzaamheden. Eigenlijk hadden ze al klaar moeten zijn, maar door het extreem natte weer hebben ze tot 15 maart uitstel gekregen van SBB. Na die tijd mogen er geen machines meer in het bos i.v.m. broed- en babybeestenseizoen. Gelukkig hebben ze bij ons de meeste ruiterpaden grotendeels hersteld en kunnen we weer redelijk goed rijden.
saskiaojan
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-16 23:30
Niet best he, was vorig jaar ook zo.... Komt allemaal weer goed (hoop ik)
Mag ik ook weer op de fotografenlijst? Volgens mij sta ik er (sinds laatste meeting) niet meer bij Enne, als we alleen bij de spartelvijver gaan hebben we geen last van die natte paden, want dat pad daar naartoe is officieel geen pad meer..