Yeah! Echt super blij met dit weer, hopelijk houd het ook aan! Ik ga zo de thermoskannen halen bij me vader, vullen en dan jullie kunnen voorzien van koffie/thee!
Bedankt voor de geslaagde middag. Phiep, jammer dat het niet lukte om te komen maar we vonden het leuk dat je de Ierse wolfshond en New foundlander en collie geregeld hebt!
Ik heb het mail adres van marlies (van de Ierse wolfshond enz.) Voor de fotografen. Ook heb ik het mail adres van het gezin wat later langs kwam met hun hond (Bull mastif o.i.d??! Help? Haha) voor het geval jullie leuke foto's van deze hond hebben dan stuur ik die foto's naar hun op.
Hier thuis, en alles weer aan het overzetten. Ik vond het vooral ook een prachtig gebied. Ben er nog nooit eerder geweest, maar het was er machtig mooi
Jolliej
Geplaatst: 10-01-16 18:41
Ik ben ook net een drie kwartier thuis en druk bezig met het importeren van de fotootjes! Was een super gezellig middagje weer! Top geregeld zo!
gerpiegorp
Geplaatst: 10-01-16 18:45
Ik vond het een hele leuke en gezellige middag! Bobbie ook natuurlijk En inderdaad een hele mooie omgeving! Goed uitgekozen
Laatst bijgewerkt door gerpiegorp op 10-01-16 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt
_l_amanda_l_
Geplaatst: 10-01-16 18:51
Ja, was echt een superdagje iedereen! Echt top geregeld TS En allemaal gezellige mensen, dat wil ook wel helpen. Nu de foto's aan het uploaden..