We gaan aftellen, hopen dat we geen afmeldingen krijgen! Er is bij de locatie ook een meertje in de buurt, is leuk voor actie foto's in het water of onder het zadel!
Ik zal een vriendin van mij even appen. Die heeft een fjord en shet en staat niet ver van vlietlanden!
Ik laat het weten als ik wat van haar hoor!!
schirocco24
Geplaatst: 19-04-16 22:41
Onder voorbehoud dat ik een groom kan regelen zou ik wel mee willen
schirocco24
Geplaatst: 19-04-16 22:56
Ohjee.. ik vergeet het lijstje..
Naam bokt: Schirocco24 Naam eigenaar & paard : Linette & Rosie Ras & merrie/ruin/hengst : Connemara, Merrie Eventuele extra dingen : Vooral een apart kleurtje strakkies is ze wit, grijs met vooral bruin en ze kijkt altijd blij..! Kan links een voetje geven, rechts ook maar links schopt ze vaak helemaal uit.
Nog maar 1 fototje dan..
Edit: Denk trouwens dat een groom wel moet lukken hoor
Helaas van de 6 modellen, hebben er al 4 afgezegt. En organiseer ik hierna ook niks meer! Was heel duidelijk denk allemaal dat je de datum vrij moest houden..
Sanne_com
Geplaatst: 21-04-16 17:51
DShots schreef:
Helaas van de 6 modellen, hebben er al 4 afgezegt. En organiseer ik hierna ook niks meer! Was heel duidelijk denk allemaal dat je de datum vrij moest houden..
Hoeveel heb je er nu dan nog over? Misschien weet ik nog wel iemand die wil
Ik heb op tijd afgezegt, en sorry maar wel of niet op vakantie ga ik niet laten afhangen van een meeting. Hoe leuk ik de modellen ook vind + ik heb letterlijk 2 maanden geleden afgezegt
Dat vind ik niet erg, maar krijg nu vandaag een afmelding omdat ze ineens niet meer kan. De datum is al ruim 3 maanden bekend, kijk dan beter in je agenda voor iedereen hard ja roept. Als goed is hebben we nu precies 6
Heb nu al twee keer een PB gestuurd naar DShots met mijn telefoon nummer? Krijg ik nog wat te horen? Hoelaat wordt ik (met paard) verwacht? Waar kan ik het makkelijkst met de trailer parkeren?
Het lijkt mij erg leuk het is dan ook mijn eerste fotomeeting met Rosie Maar inmiddels zou ik wel wat meer informatie willen.
Er is 1 toegangsweg naar de vlietland, dan kom je op een splitsing van de rietpolder weg, daar moet je naar links, en dan kom je bijna vanzelf na een paar 100 m de parkeerplaats aan je rechterhand tegen