Dit is het adres: Rengersweg 98b, 9062 EJ Oentsjerk
Graag 8u aanwezig zijn! Alle fotografen hier uit het topic die zaterdag beschikbaar zijn, zijn welkom!
Ik maak ook nog een definitieve lijst, maar omdat ik meestal online ben op m'n werk lukt dat even niet.
Vanavond zal ik mijn outfits showen!
magda_90
Geplaatst: 04-11-15 12:01
Qua weer. Zolang het maar droog is en niet te zwaar bewolkt vind ik het prima. Felle zon zou denk ik juist afbreuk doen nu met dit thema. Verder ken ik het terrein niet en of de grond niet te modderig daar is of niet.
Zijn er eventueel mensen die ik vanuit Leeuwarden moet ophalen? Ik vertrek om 7:30 uur van huis (Leeuwarden).
Eén maar, ik heb momenteel een flink protesterende rug dus mocht het niet gaan dan ga ik liever alleen zodat ik eventueel alles eerder kan afkappen en naar huis ga. Om die reden zal ik ook een klein stoeltje meenemen zodat ik er, ondanks niet handig, erbij kan zitten met fotograferen.
Als we tot 11:00 uur de tijd hebben, moeten de modellen imo wel eerder aanwezig zijn dan 8:00 uur. Bij de laatste meeting met mensen duurde het bijna een uur voordat de modellen zoveel klaar waren. Dan houden we nog 2 uren over.
Hoeveel mensen zouden er eventueel dan zondag kunnen? Als (bijna) iedereen dan ook kan. Is dat met het ook op het weer misschien handiger. Zaterdag ochtend lijkt nu nog wel droog maar bewolkt en de kans op regen is veel groter dan zondag, die ook nog licht zonnig lijkt te worden...