[P] Besloten Ijmuiderstrand Part II 17 april 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [P] Besloten Ijmuiderstrand Part II 17 april 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:15

Moet je elke 2 uur er opnieuw geld ingooien dus? Hoever is het lopen van de parkeerplaats naar de fotolocatie dan? Als dat ver is en ik moet dat een paar keer lopen kan je mij opvegen aan het einde van de dag. :+ Of ik moet iemand die daarheen loopt geld geven en mijn autosleutels om het kaartje in te leggen. :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:16

Bellatrix schreef:
Moet je elke 2 uur er opnieuw geld ingooien dus? Hoever is het lopen van de parkeerplaats naar de fotolocatie dan? Als dat ver is en ik moet dat een paar keer lopen kan je mij opvegen aan het einde van de dag. :+ Of ik moet iemand die daarheen loopt geld geven en mijn autosleutels om het kaartje in te leggen. :D

Nee je kan ook voor meer dan 2 uur geld erin gooien toch? Lijkt mij in ieder geval wel :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:18

Dat mag ik hopen. :=

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:19

Duality schreef:
@boboo2000
Het is een kwestie van borden lezen ;) Maar dat kan ook aan mij liggen, het is lang niet zo lastig als hoor. Dubbele aan reistijd is zeker niet nodig, wel bijv. net ff een halfuurtje eerder weg gaan dan normaal is meer dan genoeg (ook zo jammer als mensen daar een uur moeten staan wachten haha)

Moet jij ook uit heemskerk komen? Je moet dan de wijkertunnel nemen, en dan heb je bijna gelijk een afslag naar ijmuiden, de 1e afslag na de wijkertunnel. Wij hadden het namelijk van de week al even gereden om even te bekijken, maar je bent zo hooguit 10 minuutjes langer onderweg.

Maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf weten, maar het valt allemaal wel mee rond die tunnel (hier in de buurt wordt er ook veel te moeilijk over gedaan hihi, terwijl als je de borden gewoon leest je er zo doorheen bent :D )

Wij komen vanuit Uitgeest haha maar je hebt altijd van die mensen die dan helemaal gek worden :P wij gaan denk ook via de wijkertunnel maar ligt helemaal aan m'n chauffeur :+

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:22

Dit is alles wat er staat..

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:27

Ok, zone 2 is het makkelijkst dus...hopelijk staat dat duidelijk aangegeven...ben daar totaal niet bekend haha!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:29

Hmm dat wordt dus tussendoor even naar de auto racen, hopelijk is het in de ochtend nog te parkeren daar bovenaan!

Haha bobo2000, dat is zeker waar haha! Ik ben sowieso altijd overal veel te vroeg. Het is me wat met die tunnel :+

Marlies, zone 2 is alleen wel een flink stukje lopen haha! Dus als het kan zou ik in zone 1 gaan (wij gaan wel proberen daar met de trailer een plekje te vinden)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:32

Ok dank je wel :j

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:32

Ja haha heel fijn die tunnels die dicht gaan..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:40

Ok zone 1 dus. Kijk iemand wel lief aan om geld bij te gooien. :')

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 00:13

Zoals de weersverwachting nu is zou ik er geen problemen mee hebben.

Ala de slag dan al weer betaald parkeren is zet ik m'n auto in de buurt van het bunkermuseum en wandel ik het bunkerpad af naar de slag. Geen zin in moeilijk doen met parkeermeters haha

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:43

bobo2000 schreef:
Duality schreef:
@boboo2000
Het is een kwestie van borden lezen ;) Maar dat kan ook aan mij liggen, het is lang niet zo lastig als hoor. Dubbele aan reistijd is zeker niet nodig, wel bijv. net ff een halfuurtje eerder weg gaan dan normaal is meer dan genoeg (ook zo jammer als mensen daar een uur moeten staan wachten haha)

Moet jij ook uit heemskerk komen? Je moet dan de wijkertunnel nemen, en dan heb je bijna gelijk een afslag naar ijmuiden, de 1e afslag na de wijkertunnel. Wij hadden het namelijk van de week al even gereden om even te bekijken, maar je bent zo hooguit 10 minuutjes langer onderweg.

Maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf weten, maar het valt allemaal wel mee rond die tunnel (hier in de buurt wordt er ook veel te moeilijk over gedaan hihi, terwijl als je de borden gewoon leest je er zo doorheen bent :D )

Wij komen vanuit Uitgeest haha maar je hebt altijd van die mensen die dan helemaal gek worden :P wij gaan denk ook via de wijkertunnel maar ligt helemaal aan m'n chauffeur :+

Met aanhanger kan/mag je niet over de sluis momenteel. Dus de wijkertunnel is de enige mogelijkheid (ja, of de pont, vraag is of je dat moet willen)

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 14:29

Nee inderdaad sluis is niet zo handig niet.. Al mocht t wel

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 14:50

Sorry dames en heren ik had het al tegen Cyn gemeld maar ik meld mij af als fotograaf.

Ik had vorige week een sollicitatiegesprek wat erg goed liep en vandaag kreeg ik te horen dat ik de baan heb gekregen. Echter begin ik maandag al en ik wil graag fris en fruitig en goed voorbereid daar beginnen. Ik ben de vorige editie ook mee geweest naar het strand en toen was ik bekaf na een hele dag, dus vandaar mijn besluit om dit keer toch niet mee te gaan.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 14:58

Noo, balen Ilona! Nouja voor ons dan!
Wel super tof dat je een baan hebt!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:02

Gefeliciteerd met je baan!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:04

Dank je wel dames! Net 2 maanden afgestudeerd en nu dus lekker fulltime aan de bak :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:05

Snel gevonden of niet? :D
Zal wel even wennen zijn...maar er komt wel lekker geld binnen. :))

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:06

Ilona wat ontzettend leuk voor je, gefeliciteerd meid!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:07

Ja normaal is zo'n 6-8 maanden na afstuderen bij mijn opleiding. Dus ik ben erg blij dat het zo snel is.
Denk wel weer even wennen ja, door afstudeeropdracht zat ik natuurlijk al vanaf oktober thuis te werken.
Gelukkig heb ik wel voor deze studie 4 jaar fulltime gewerkt, dus helemaal onbekend is het niet :n

Maar idd geld! Collega's! Carrière maken! :D

Edit thanks dyanne!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 15:29

Gefeliciteerd en heel veel succes met je carrière Ilona! :j

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:15

Gefeliciteerd met je baan! Heel bergijpelijk!

Woeee van 2mm naar 0.9mm regenkans hahahaaha pfoe momenteel is de lucht hier stik en stik donker en onweert het flink (kan beter nu vallen dan van het weekend)

Weet niet of er misschien overheen gelezen is op de vorige pagina, maar hebben de fotografen nog voorkeur qua tuig etc? Ik heb namelijk een hele berg en wil het best even op een rijtje zetten! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 21:36

Western tuig. 8-)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 21:48

Bedankt! :j

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 22:39

Bellatrix schreef:
Western tuig. 8-)

Hihi dat is nou net echt het enige wat ik niet heb :o Kan erg slecht een gaaf hoofdstel vinden wat op mijn D pony met erg lastig hoofd past (ene keer is het maat pony, andere keer cob en ze heeft gewoon een moeilijk koppie :') Maar kan nog wel kijken of ik er een kan regelen natuurlijk :D )

Ik heb een arabisch showtuig (halster en borsttuig op maat gemaakt voor ponylief). Staat op de foto die ik eerder in het topic heb geplaatst, kan meer foto's laten zien als iemand die nog goed wil bekijken.
Ik heb een nieuw rondgenaaid leren voorbrenghalster (ben ik echt verliefd op <3 ). Heb een mooi bruin tekna halster (lijkt nagenoeg leer). Dressuurhoofdstel (gecombineerde neusriem wel een mooi brede neusriem en bling frontriem). Mexicaans hoofdstel (mooie zwarte). Een bitloos hoofdstel (sidepull die zelf is samengesteld met prachtige frontriem). En ik heb nog een hele berg touwhalster, een paarse met bling op de neus, een babyblauwe, eentje die van dat mooie ruwe touw is (natuurkleur zegmaar) daar hoort ook een borsttuigje bij (ook mooi dingetje). Ook nog alleen een kopstuk met bitje (staat ook wel chique). Zwart leren halster.

En dat is nog niet alles wat ik heb hangen hoor moet even kijken wat ik nog meer heb hangen haha, maar als er een beetje voorkeuren zijn kan ik alvast een aantal dingen mooi schoonmaken en invetten (en hoef ik niet alles mee te nemen hihi )