Castamickey, ik woon in Westervoort, je kan evt met mij meerijden!
Shauniraquel
Geplaatst: 15-01-16 10:17
Oke ik bevestig even, ik kan zeker weten de 31e. Als het maar niet tot laat in de middag duurt, ik heb die avond een etentje met mijn schoonouders.
Ik zou graag met een ervaren fotograaf mee willen lopen, die mij misschien een beetje kan begeleiden en tips geven qua instellingen en compositie:) (Als iemand daar zin in heeft haha).
deze meetings zijn natuurlijk ook om te leren. de time for pictures, dus gelijk heb je dat je dit ook echt als leermoment wilt gebruiken Shauni
ik ben even aan het bedenken hoe de indeling handig is. 2 groepen, maar dan ziten we met tijd. het is verstandig om ron 17.00 het bos uit te willen. dan is het gewoon te donker voor foto's. en met zonsondergang mag je er gewoon niet meer zijn.
we kunnen ook met alle modellen afspreken (en natuurlijk alle fotografen) en dan een roulatiesysteem. 15 min per model en dan wisselen naar een andere fotograaf.
Aan een longeerlijn is prima hoor, geen probleem. Het is ook niet de bedoeling dat je iets doet wat je niet zou willen. Ik heb wel paaltjes en lint, ik moet even kijken hoeveel paaltjes is er nog heb liggen, staan er een aantal in de wei