Ik vond het ook geslaagd. Goldez heeft veel geleerd en was erg blij dat hij de wei op mocht haha. Ben heel benieuwd naar de resultaten! Succes iedereen met het uitzoeken van de vele foto's!
Hier de heenweg in 1.45, en terug in dik een uur. Meneer wist dat hij richting huis ging, hihi! Nu net thuis, maar pff... wel een lange dag zeg (nog even op open dag geweest op het vliegveld) en mn auto opgehaald bij de paardjes van Isacalixa; nogmaals bedankt dat Sting er een nachtje mocht slapen!
Ik ben erg benieuwd naar de fotos *klein detail; vanmorgen tussendoor met vriendje besloten dat ie maar officieel mn vriendje moet zijn, dus mijn dag is sowieso toppie *.
Ik ben ook eindelijk thuis. Heb nog een rondje door appelbergen met een andere pony gereden. Ben kapot nu. Bedankt allemaal, vond het gezellig! Suus heeft ook weer veel geleerd. Maar op sommige momenten kon ik haar wel achter het behang plakken
En gefeliciteerd sting! En lisan natuurlijk maar dat had ik al gezegd
Ik ben eindelijk thuis en achter de computer. Zelf vandaag ook nog in een jurkje gestaan Playbackshow was gezellig. Sanne is zelfs in de prijzen gevallen vanavond!
Nu eerst eens even de foto's overzetten
Fearn
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-15 22:57
Heb deze een beetje een sprookjesachtig sfeertje gegeven. Vond het wel cool lijken met die weerspiegeling in het water