Sjol klaagde dat ze dan weeeeeerr in bad moest dit weekeind.. en voor volgende week ook al (keuring), maar geen medelijden, gewoon in de sop!!! zaterdag ochtend.
Kan iemand alleen nog ff t adres nogmaals plaatsen (inclusief huisnummer, dan kan ik het makkelijker invullen in de Tom tommerd). En hoelaat we moeten verzamelen. Of heb k daar over een gekeken?
Ik heb net nog een jurk in mn kast gevonden, die gaat sowieso mee, kan hem altijd nog aan doen
Stephzdesign
Geplaatst: 07-08-15 22:54
Komt vast wel goed tog. Ben benieuwd naar de eerste resultaten van vndaag:). Ik ga weer verder met mijn rosé (krijg ik goede ideeen van ) en ik zie jullie morgen.
Ik heb van iedereen een foto in de fotomeeting groep op Facebook gezet. Is niet mijn beste shoot ooit geweest haha moest erg wennen weer! Maar was erg leuk!!
Anoniem
Geplaatst: 09-08-15 09:44
Bedank allemaal voor jullie deelname, en fotografen voor de samenwerking en gezelligheid! Goed georganiseerd Demi Sorry als ik soms kortaf was, door de wind op het strand is het vaak communicatie is korte zinnen en hard schreeuwen.
Ergens op mijn treinreis ben ik mijn OVchipkaart kwijtgeraakt op de terugweg, tussen de controle in de trein vanaf Rotterdam en de controle op station Utrecht Mocht mijn trein naar Hilversum dus (terecht) niet in, dus papieren kaartje moeten kopen, oorspronkelijke trein gemist.. was pas 00.30 thuis
Is er een lijstje met mailadressen van alle modellen Demi? Of kunnen modellen hun mailadres hier dumpen?
Wat ontzettend balen van je ov Nikki! Dat is ook niks, hopelijk wordt ie gevonden.
Sjolvir
Geplaatst: 09-08-15 10:25
OV kwijt, dat is niet fijn, echt balen.
Ben verrot, echt... Maar vond het gisteren heel gezellig (is wel eens anders op meetings) en Sjol heeft heerlijk in het water geplonsd, golven slaan vind ze enig. Balen voor haar dat ik het zadel wel droog wou houden. (keer zonder equistar en gewoon met rijbroek dan kunnen we zwemmen!! hebben we al wel vaker gedaan).
Ben benieuwd naar de foto's
Just Joyce, wat is je FB pagina (naam)?? Joyce Wouters laat maar al gevonden, maar je FB pagina kan ik echt niet vinden te veel Joyce Wouters.
Anoniem
Geplaatst: 09-08-15 11:06
Ja echt een nikki-actie ook, wie raakt zijn ovkaart nou tíjdens de treinreis kwijt Oh well!
Als het goed is heb ik van iedereen nu even een foto bij dit berichtje (allemaal silhouetten, rara wie is wie), of zit niet ieder model op bokt?
Oh en nog even verzoekje om op Facebook, áls je een foto als profielfoto zou willen instellen, in de beschrijving een linkje naar mijn website te zetten, omdat facebook de foto vaak vierkant uitknipt. Alleen in het geval van een eventuele profielfoto hoor. Thanks!